Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
autoradio met cd op rt?
Reactie van bezoeker 'wouter', geïmporteerd van het oude forum:

Wie heeft er ervaring met een autoradio met cd speler op een motor. Wil autoradio inbouwen op mijn r1100rt. Alleen zijn autoradio's niet bedoeld voor verticale montage. Skipt de CD veel?
Bedankt.
Wouter
Reply
Reactie van bezoeker 'Martin', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb een R850RT met radio-cd speler van Philips, model RC619RDS. Ik heb dit model gekozen omdat het een van de weinige is waar een afstandbediening-met-draad voor bestaat. De cd gebruik ik nooit: zodra de motor draait slaat hij constant over. Verder komt een cd er pas weer uit als de motor voldoende schuin staat...
Er bestaan wel cd-spelers die vertikaal gemonteerd mogen worden, in sommige auto's moet dat ook bijv. de Citroen CX. Mijn ervaring is dat geen enkele leverancier je het kan vertellen; proberen of het werkt is de enige oplossing.
Succes,
Martin
Reply
Reactie van bezoeker 'Joop', geïmporteerd van het oude forum:

Misschien is montage van een discman iets. Kleiner, skipt niet, en je kan 'm meenemen als je de motor buiten moet laten staan. Loopt op batterijen, dus geen accubelasting ook. AB met draad. Goedkoop. Verticall, ondersteboven, je kan ' m monteren zoals je wil en waar je 'm wil.
Reply
Reactie van bezoeker 'sander', geïmporteerd van het oude forum:

maar ja, Joop, een discman heeft volgens mij geen uitgang om een beetje speakers aan te sturen op vermogen. moet er weer een aparte versterker tussen. Zijn er geen inbouwsets te koop zoals het af fabriek wordt geleverd?
Reply
Reactie van bezoeker 'Joop', geïmporteerd van het oude forum:

Ja ik ging eigenlijk uit van een earplug... radio/CD met speakers op een motorfiets ???
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)