Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kunnen jullie de oude berichten terugzetten.
Reactie van bezoeker 'Mart Bosma', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,

Ik denk dat ik niet de enige ben die de oude bijdragen in jullie forum mis!
Graag willen wij deze terug!!Daarom : svp Back up uit de kast halen, deze scannen met Norton, en deze virusvrij terugzetten op het Forum zodat wij de bijdragen van Dirk, Paul en de andere ervaren BMW sleutelaars kunnen teruglezen.

Alvast bedankt.

Mart
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

02/12/2002 - Helaas heeft de webmaster van deze site wegens meerdere virus meldingen op de forums, alle mededelingen gedelete. Dit is geen oplossing, jammer dat alle waardevolle informatie er af is. Veel virusscanners zijn gratis te downloaden en ik vraag me af hoe ik via dit forum een virus binnen kan krijgen. Dat zal dan pas via een verwijzing zijn (link) lijkt mij. Ik heb dat nog nooit op welk forum dan ook meegemaakt.

Is er een oplossing mogelijk om ons weer van deze informatie te voorzien?
Reply
Reactie van bezoeker 'ronald', geïmporteerd van het oude forum:

Ik sluit mij bij deze vraag aan!!
Reply
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:

Ik sluit mij volledig aan bij Mart, ook ik mis diverse oplossingen die ooit op mijn vragen gegeven werden, maar zeker op andere ,voor problemen in de toekomst.Maw, ik mis het volledige Forum van in den beginne.
Mocht het dan nog per probleem kunnen worden uitgesorteerd zou dit helemaal te gek zijn.
Reply
Reactie van bezoeker 'Frank ', geïmporteerd van het oude forum:

Als Belgische K-rijder ben ik enigzins ontgoochelt en sluit me daarom aan bij de andere reakties.
Er zullen altijd "ratten" zijn die forums misbruiken om virussen mee door te sturen.
Ik begrijp dan ook het verwijderen van alle informatie door de Hobbyist tot nog toe.
Beleefdheidshalve zou de Hobbyist zelf wel eens een berichtje kunnen plaatsen met de reden waarom zij alle info hebben "weggehaald".
Reply
Reactie van bezoeker 'Jan van den Broek', geïmporteerd van het oude forum:

Ik sluit mij ook aan bij de vorige sprekers!! Ik heb spijt, dat ik de voor mij nuttige dingen niet heb bewaard. Wat zijn dat nou voor Ratten, die *&^%$### , die met virussen de boel voor anderen verzieken!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
Reactie van bezoeker 'Frans Binnekade', geïmporteerd van het oude forum:

Jammer, ÈÈn van de zeldzame sites waar je vaak nog zeldzamere know how kon terugvinden. Ik keek met plezier alle problemen en oplossingen terug. Wie weet waar een alternatief te vinden is?
Reply
Reactie van bezoeker 'martin', geïmporteerd van het oude forum:

helemaal mee eens , ik heb kaspar lange tijd geleden aleens gevraagd of er niet een beter forumprogramma kon worde gebruikt, maar toto op heden geen succes.
Volgens mij kijkt niemand van de hobbyist ooit nooit op dit forum dus als je wat wilt voorstellen vragen mail je beter naar info@hobbyist.nl
Reply
Reactie van bezoeker 'wouter', geïmporteerd van het oude forum:

Kan de backup, die er vast moet zijn, niet verwerkt worden tot text/ html file en op cd gezet worden. Iedereen die de oude berichten graag wil hebben ,waaronder ik dus ook, kunnen deze dan bestellen tegen betaling bij de hobbyist.
WOUTJE
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Helemaal mee eens.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)