Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ombouw R100 RT '80 naar Café-racer
Klopt zeer zeker, deze man verstaat zijn vak!!!!!
Alleen is daar de prijs ook wel naar, is echt niet goedkoop.
Moet er wel bij zeggen, bij velen is goedkoop achteraf toch duurkoop.
Met andere woorden, is het dan net niet wat men dacht dat het zou worden!!!!
Reply
Eentje uit de oude doos die heel vaak waar is: 'Alle waar is naar z'n geld'

Groeten, Ton
Reply
Mischa, heb nog even nagelezen maar hoe ga je het elektrische deel aanpakken, al een plan?
Wordt het aanpassen van de bestaande kabelboom of opnieuw zelf maken.
Je hebt intussen een mooie buddy gemaakt maar ik had nog een mooi 2-pers. voorbeeld gevonden. Ben aan het verzamelen van voorbeelden voor mijn nog te starten project.
Reply
Uiteindelijk wil ik mijn tank en cafe zadeltje ook bij Theo laten spuiten. Ik zit alleen nog te dubben over de kleurstelling. Ik wil zowiezo over het midden de checkered flag aan beide zijden afgezet met dubbele gele biezen alleen ik weet nog niet of ik dit zal combineren met zwart, groen, of blauw?

@Ton, ik had gelijk al door met een topper te maken te hebben én iemand met liefde voor BMW's (toch altijd leuker!)

@Bert, leuk hè zo'n 'inspiratie map' ik heb in mijn fotoboek ook tientallen (detail-)foto's en websites.
De oude kabelboom ga ik uitelkaar trekken en strippen. Alles is gelabeld dus moet niet al te veel spannende momenten opleveren.

Vandaag druk geweest met het stralen en primere van de voorvorkpoten. Gestraald en al 3x in de primer.
Reply
Heb je daar voorbeelden van? Checkered flag ?? is dat airbrush of doet TT dat ook?
Je maakt het wel spannend, one of a kind !

Vorkpoten mat-zwart?
Reply
Checkered flag... ;-)
Reply
Bijna goed geraden Bert! Satin-black it is!
Reply
Droogt mooi op dat satin-black... tevreden nog 2 lagen te gaan!
Reply
Hoi 77mischa, ik ben momenteel een r75/6 om aan het bouwen naar een cafe racer,
Nu zie ik dat jij ook veel met glasparel straalt. Heb je je eigen straalcabine gebouwd? Doe je dit met een afzuiging etc?
Ik heb een compressor, een straalspuit en een bak glasparel straalgrid... Wat raad jij me aan?
Reply
Ik raad je aan een goede straalkast te kopen deze vóór gebruik nog eens extra af te kitten op alle naden! Als je afzuiging kan regelen altijd doen. Een extra lamp in de cabine is geen overbodige luxe! Ondanks alle voorzorgsmaatregelen draag alsnog een goed stofmasker. Tijdens het stralen spuit je de parels kapot en dit stof komt overal!!!
Verder is engelengeduld geen overbodige luxe.
Heb je dit allemaal geregeld en je bent klaar voor uren lang door een ruitje turen kan ik je beloven dat het écht al deze moeite waard zal zijn!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)