07-21-2013, 07:50 PM
Sorry Richard, vorige post was als reactie op Patrick.
Ombouw R100 RT '80 naar Café-racer
|
07-21-2013, 07:50 PM
Sorry Richard, vorige post was als reactie op Patrick.
07-22-2013, 09:23 AM
Inspireren laten door de motoren van onder andere JC Motors is niet zo moeilijk: Men koopt een doos met spuitbussen Mat-Zwarte Autolak of iets dergelijks, men spuit deze Mat-Zwarte Autolak of iets dergelijks op bijna alle onderdelen van de betreffende motorfiets, ( let op: alles mag en niks is te gek, je moet alleen wel voldoende spuitbussen hebben ), en als je nog zin hebt na het spuiten zaag je ook nog een stuk van het achterframe + zadel, en zie daar weer een creatie die onder andere bij JC Motors vandaan zou kunnen komen. Mvgr.
07-22-2013, 09:40 AM
Nou, nou Piet60... Slecht ervaring met JC Motors?
Ik heb er uiteindelijk voor gekozen mijn motor er niet te brengen omdat ik het grootste gedeelte van de transformatie graag zelf wil doen maar heb toch fraaie exemplaren in de showroom zien staan hoor! Zoals eerder aangegeven wel iets te veel scrambler look naar mijn smaak maar had zeker niet de indruk met prutsters te maken te hebben. Alles mat zwart met een spuitbusje...!? Grootendeels afhankelijk van het budget dat je ter beschikking hebt denk ik dan maar.
07-22-2013, 09:57 AM
Ik heb geen enkele ervaring met JC Motors, ik kijk alleen maar naar de website van deze firma, en zie dan heel veel van hetzelfde model en heel veel in Mat-Zwart gespoten, en ik ben niet de enigste die er zo over denkt. Het hoeft van mij niet origineel te zijn maar er zijn meer modellen en kleuren, maar dat moet je dan wel kunnen natuurlijk, maar wat mij betreft wordt de eigenaar van deze firma miljonair met maken van deze Zwarte modellen. Mvgr.
07-22-2013, 10:08 AM
Prima Piet60, je menig is duidelijk...
07-22-2013, 10:33 AM
Gelukkig mogen smaken verschillen en geeft dat een heel scala aan motoren die er "anders dan af-fabriek"uit zien...
Voor alle duidelijkheid: ik heb net zo veel waardering voor een naar originele nieuwstaat gerestaureerde machine als voor een "op smaak" verbouwde. Met vriendelijke groet, PeterH
07-22-2013, 10:54 AM
Helemaal eens PeterH. Dat was ook het leuke aan de jaarlijkse meeting in Austerlitz. Allemaal hetzelfde merk, bijna allemaal één uit de R-serie maar 12(?) totaal verschillende fietsen, smaken, ideeën, meningen...
07-24-2013, 03:39 PM
Hallo 77mischa, even een tip: op Marktplaats staat op dit moment een Blauwe (lila ? ) R100R Tank te koop, deze R100R Tank ziet er op de fotos perfekt uit, zou misschien iets voor jou projekt / scrambler motor zijn ?, spuiten in de kleur die jij leuk vindt en dan heb je weer eens wat anders dan andere motoren, en toch niet te duur volgens mij, ik heb de verkoper gevraagd naar zijn uiterste prijs en naar verluidt mag deze tank weg voor 200,00 euro. Met vriendelijke groet.
07-24-2013, 06:07 PM
Hallo HBC1960,
Thanx voor de tip! Altijd leuk als mensen meedenken, echter denk ik dat deze tank (ondanks zijn fraaie vorm) te kort is/oogt icm mijn aanstaande scrambler zadel. Dit zadel wordt namelijk een duo en dus heb ik qua verhouding de lengte van het huidige zadel echt wel nodig!
07-25-2013, 07:29 AM
Hallo 77mischa, altijd bereid om mee te denken, ik doelde op deze R100R tank mede omdat o.a. JC Motors deze tanks ook gebruikt voor ombouwprojekten, en op dit forum ook mensen aanwezig zijn die wel van de modellen van JC Motors gecharmeerd zijn, diegenen kunnen met deze R100R tank ook zelf aan de slag gaan, je hebt dan volgens mij al een basis van waaruit je verder kunt werken, en aangezien deze tanks in deze staat en voor dit geld ( 200,00 euro ) bijna nooit te koop worden aangeboden, van daar mijn tip, Mvgr.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|