Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ombouw R100 RT '80 naar Café-racer
#21
Zo moet het dus niet:
Reply
#22
Met Lucas achterlicht, te lang spatbord, verkeerd zadel:
Reply
#23
Grrrmf... (foto's lukken even niet).
Reply
#24
Sorry, foto's lukten even niet. Nu gaat het waarschijnlijk beter.

Gauw even een paar fotootjes gemaakt in de winterstalling...

Zoals je ziet geen cafe racer, maar eigenlijk meer een versie zoals BMW
onze boxer had kunnen (en misschien ook wel moeten) leveren in 1979.
De 70 pk. versie.
De kleuren combinatie word een BMW combi van zwart met gouden biezen
zoals een r100cs versie vanaf 1981. Echt zwart, of de zwart metallic versie
weet ik nog niet.

Groetjes, Kees.
Reply
#25
Overigens,

Heb je de kabel verbindingen van je startmotor al eens goed gecontroleerd?

Hierbij denk ik ook aan de massa kabel. Zowel het punt op de accu, als ook het punt op
de bak. Dit wil nog wel eens iets corroderen.
Let op: boutje van massapunt op de bak niet te vast zetten!!! (Is maar een klein
stukje schroefdraad.)

Groetjes, Kees.
Reply
#26
Lagers kunnen natuurlijk ook kaduuk zijn, trekt die het hele spul scheef.
Reply
#27
Quote:Lagers kunnen natuurlijk ook kaduuk zijn, trekt die het hele spul scheef.
Je bedoeld uitgelubberde bronzen busjes?
Kan je goed last van hebben.Eerst maar voor de eenvoudige oplossingen gaan denk ik.

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
#28
Nog een: achterlicht enz. is een persoonlijke keuze, kijk wat je mooi vindt en bepaal van daaruit hoe je het moet bouwen, foto,s van Rudy zijn daar een goed voorbeeld van.Er is dus heel veel mogelijk.

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
#29
Misschien niet de beste foto maar ik denk dat ik een achterlicht heb gevonden. Het is een achterlicht van (volgens mij) een Yamaha maar deze past precies in de ronding onder mijn zadel/buddy
Reply
#30
Kort je de buddy wel in? Deze steekt ook ontzettend uit....
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)