Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eenmalige boxerontmoeting per jaar
Zoals andere jaren is mei een drukke periode voor 'ons'.
Ga het (weer) proberen, staat genoteerd.
Voor mij ong. 80km rijden naar Austerlitz.
Reply
Poeh, dan kom ik uit de nachtdienst...
Ffe kijken of ik een snipperdag (nacht) kan krijgen.

met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Staat genoteerd, tenzij er iets dringend tussen komt.

Groeten Rudi.
naked R100RS met toaster tank.
Reply
Dag allen,
Ik heb het genoteerd, en vind het leuk jullie weer te ontmoeten rond de motoren.
Hartelijke groet,
Jaap de Leeuw
Reply
18 Mei komt tot nu toe prima uit.
Heb het genoteerd, en nu maar hopen op prachtig weer!!!
Reply
Hallo allemaal
Lijkt mij leuk. Mijn 51/3 is bijna klaar dus ik denk dat ik 18 mei wel haal. Ik las iets over Austerlitz Dat is voor mij dichtbij want ik kom uit Amersfoort. Ik hou het in de gaten.

Gr Sjaak
Reply
'Onder voorbehoud' zitten we al op 9 mannen en motoren (ik ga er dan gemakshalve even vanuit dat Omar ook komt). Laten we dit topic onder de aandacht en dus bovenaan de lijst houden. Hoe meer boxers hoe beter...!
Mijn sleutelmaatje/technisch steun en toeverlaat/vriend sinds de middelbare school zou graag meekomen, echter ontbeert hij een essentieel onderdeel... een BMW. Hij rijdt nu een Duc. Zou hij welkom zijn?

Groet
Mischa
Reply
Ik heb er geen probleem mee, hoe meer zielen enz en hij helpt ook nog mee een boxer op de weg te houden, wat willen we nog meer?

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Quote:'Onder voorbehoud' zitten we al op 9 mannen en motoren (ik ga er dan gemakshalve even vanuit dat Omar ook komt).
Tuurlijk.
Quote:Mijn sleutelmaatje/technisch steun en toeverlaat/vriend sinds de middelbare school zou graag meekomen, echter ontbeert hij een essentieel onderdeel... een BMW. Hij rijdt nu een Duc. Zou hij welkom zijn?
Ja hoor, als hij de Duc maar uit het zicht achter de Pyramide stalt.
Geintje, hij is van harte welkom natuurlijk!
Reply
Dat is inderdaad waar Peter, zonder hem geen caferacer build-off topic van mij.
Inmiddels staat de Duc al te koop en is hij zo verliefd geworden op een boxer dat het best wel mogelijk is dat hij binnenkort ook op een airhead rijdt (of een Goldwing??)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)