Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eenmalige boxerontmoeting per jaar
6 mei piramide 11 uur, ik knutsel wel een ritje in elkaar van ongeveer 100 km

Pieter
Reply
Ik doe mee.

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Quote:Mooi, kom ik met mijn gsx600, neem aan dat jullie niemand uitsluiten ?
Je bent meer dan welkom, als je er even een boxerblok in hangt. Met blokken van BMW of Ural is dat eenvoudigst. Een 2CV of Diane blok kan ook. Goldwing 4 of 6 blokken zijn mogelijk, maar hebben mogelijk een negatief effect op de wielbasis.
Dit geldt zeker voor de blokken van Subaru, VW, Porsche en Alfa Romeo, deze zijn vermoedelijk ook te zwaar.

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Reactie van bezoeker 'Kaspar Mulkens', geïmporteerd van het oude forum:

Geachte forumbezoekers
Als eigenaar van De Hobbyist krijg ik van verschillende kanten de opmerking dat in twee onderwerpen op het forum: "Kwaliteit BMW" en "eenmalige boxerontmoeting per jaar" momenteel minder gepaste opmerkingen worden geplaatst. Mij wordt gevraagd of ik hier iets aan kan doen.
Het antwoord is ja, ik kan het onderwerp helemaal verwijderen of ik kan alle vervelende opmerkingen van de laatste tijd stuk voor stuk verwijderen (veel werk, maar wil het doen als dat gevraagd wordt).
Ik vraag me echter af wat wijs is. In het verleden hebben we vaak opmerkingen gekregen als we iets verwijderden. Natuurlijk is de schrijver van het stukje het daar nooit mee eens. We verwijderen consequent zo veel mogelijk als iets te koop wordt gevraagd of aangeboden. Daar zijn andere sites en/of bedrijven voor. Ook als er zeer negatief/beledigend wordt geschreven over collega-motorzaken worden die bijdragen verwijderd. We laten meestal staan als er positief wordt geschreven over collega’s, hoewel ik natuurlijk liever zou hebben dat er meer bij ons wordt gekocht in plaats van bij de collega’s.
Als ik de stukjes ga verwijderen van mensen die BMW geen goede motorfiets vinden of die BMW rijders niet tof vinden, zullen er ook mensen zijn die zeggen: laat ze toch schrijven, ik heb er geen last van. Vaak zeggen stukjes meer over de mensen die ze schrijven dan over het onderwerp waarover ze schrijven.
We zijn, ondanks dat we een nieuw bestelsysteem op onze website hebben, niet tevreden over onze site en zullen een nieuwe site laten maken.
Op de nieuwe site zal de forumgebruiker moeten inloggen. Hiervoor wordt de eerste keer een soort account aangemaakt. Tot dan is het mogelijk zonder in te loggen met mailadres e.d. en zal men sneller komen tot de situatie waar nu onvrede over is.
Ik stel voor dat er geen discussie op het forum gevoerd gaat worden. Wil iemand zijn mening geven over wat me moeten doen met betrekking tot de betreffende stukjes, dan kan hij mij rechtstreeks een mail sturen: kaspar@hobbyist.nl waarna ik een beslissing zal nemen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Kaspar Mulkens
Reply
Quote:6 mei piramide 11 uur, ik knutsel wel een ritje in elkaar van ongeveer 100 km

Pieter
he he eindelijk is het zover plaats bekend en datum en een tijd.
je zou ook de heuvel route kunnen gaan rijden van de anwb,route is helemaal bepijld met borden en route is op te pakken bij woude berg.
route is 100km.
ik heb de route in het boekje staan van de anwb.
bel me maar voor verdere intresse over de route.
0481-432884.
groetjes marc
Reply
Dat is ook een optie, ik woon vlakbij en ben een beetje bekend in de omgeving.

Pieter
Reply
Reactie van bezoeker 'wil', geïmporteerd van het oude forum:

zo wil ik het horen Mart, dit zijn de echte liefhebbers,
we gaan ervoor.
Reply
Met piramide bedoelen we het restaurant bij de piramide?

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
ja

Pieter
Reply
Reactie van bezoeker 'Jorin', geïmporteerd van het oude forum:

Leuk een Dnepr en ural rit!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)