Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eenmalige boxerontmoeting per jaar
#31
Reactie van bezoeker 'Rein', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:een honda blackbird een zwarte nog wel, hoezo ? een perfect rijdende fiets, kom daar maar eens om bij bmw, dat kunnen ze ook nu nog steeds niet.

een boxer is niet om mee te racen, dat het kan is weer een ander punt.

eea heeft te maken met motorgeometrie, maar dat graaft te diep voor jullie misschien.
in de jaren 70 gaven de 4 cilinder jappen de overige motoren het nakijken, of zijn jullie die werkelijkheid weer vergeten ?

lekker doorstampen met jullie Urals, veel plezier oja en niet groeten he ?
Ik reageer nog een keer en daarna niet weer.

Een Honda BB. Je moet er van houden? Wat een onooglijk brouwsel, maar ja smaken verschillen. Trouwens de 4 cilinder BMW S1000RR wast alle Jappen de oren, althans als ik de motorbladen moet geloven. In de jaren 90 en verder gaven de 2 cilinder Ducati's de toon aan in de superbike. De Jappen waren nauwelijks in staat om ze met een 2 cilinder jap te verslaan. Wat een prestatie van een dergelijke kleine fabriek in Italie, tegen het grote concern van Honda. 10 ingenieurs van Ducati tegen 150 ingenieurs van Honda Jij graaft misschien niet te diep om dat te snappen of wil je de werkelijkheid niet onderkennen. Lekker door blijven rijden op je karakterloze 4 cilinder Japanse naaimachine. Veel plezier en WEL de groeten. Ga naar je BB forum aub

Vr. gr.

Rein
Reply
#32
Reactie van bezoeker 'w.v.', geïmporteerd van het oude forum:

Oh, oh wat laten jullie je lekker opnaaien. Die Plakmeijer lacht zich een hoedje.
Reply
#33
Reactie van bezoeker 'wil', geïmporteerd van het oude forum:

ALLEREERST IEDEREEN BEDANKT VOOR DE REACTIES

GEZIEN DE MENINGEN ZIJN ER TOCH WEL LIEFHEBBERS VOOR.
IK HAD GEDACHT DIT INDERDAAD EEN BEETJE CENTRAAL TE ORAGANISEREN.
WELLICHT IN DE OMGEVING VAN UTRECHT OF ZO,WIE WEET.

ALS DE ANIMO ERVOOR IS, EN DIE IS ER, WEET IK ZEKER.
DAN MOET HET TOCH SIMPEL TE ORGANISEREN ZIJN. BIJVOORBEELD PER PROVINCIE AFSPREKEN ALVORENS TE VERTREKKEN EN DAN NAAR EEN AFGESPROKEN PLAATS IN
NEDERLAND.

WAT BETREFT DIE BOM, ?? ZAL WEL MEE VALLEN.
IK HERINNER ME EEN BORD WAAROP STAAT

FUR HOCHSTE ANSPRUCHE, DUIDELIJKER KAN HET TOCH NIET.
NEE VOOR ONS GEEN JAPPANER OF KOREAANTJE.

NOU MENSEN NU NIET AFDWALEN MAAR ACTIE
EN JA, WELLICHT ZOU BIJ DE HOBBYIST OOK MOOI ZIJN,

HOOR T GRAAG.

VRIENDELIJKE GROET WIL.
Reply
#34
Reactie van bezoeker 'Naam', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Rein, de opleving van Ducati was niet zolang en ook zeker te danken aan de berijder.

Black birg is zeker niet karakterloos, trek hem maar eens open bij de 200, dan praten we verder over karakter ja of nee. Of hang eens goed in de remmen.. Oja, leuk dat je die moderne bmw aanhaal, bekijk hem eens heel goed nee: HEEL goed, precies het is een yamaha met een bmw stikker het is echt een belachelijke kopie. Wel eindelijk een 4 cilinder overdwars, ze leren toch nog wat van de jappen he?

Jongens, bmw mannen zitten snel op de kast blijkt wederom het was me een waar genoegen.


Suzuki, yamaha staan altijd hoog in deze klasse, soms kijkt ook bmw een beetje mee. Liefhebbers zijn blind blijkt ook weer uit jou reactie. Ik hou van veel merken maar erken echt de kwaliteit van de jappen.
Reply
#35
Reactie van bezoeker '3 jappen bij eerste 4', geïmporteerd van het oude forum:

Superbikes:


Motormerken
Motormerk 50
80 125

250
M2 350

500
MGP Zijspan *

Totaal
Honda 1 13 16 6 15 1 52
Yamaha 4 14 3 15 13 49
MV Agusta 6 4 10 18 38
Suzuki 6 3 6 11 26
Aprilia 10 9 19
BMW 19 19
Derbi 7 4 11
Kawasaki 1 4 4 9
Gilera 1 1 6 8
Moto Guzzi 3 5 8
Norton 2 1 5 8
Kreidler 7 7
Garelli 6 6
Krauser 1 5 6
Mondial 4 1 5
NSU 2 3 5
Harley-Davidson 3 1 4
Morbidelli 3 1 4
Bultaco 3 3
LCR * 3 3
ADM R4 2 2
Benelli 2 2
Busch-Konig 2 2
MBA 2 2
Minarelli 2 2
URS 2 2
Velocette 2 2
AJS 1 1
Bimota 1 1
Cobas 1 1
Ducati 1 1
Iprem 1 1
Kalex 1 1
Moriwaki 1 1
Zündapp 1 1
Reply
#36
Reactie van bezoeker 'Jos', geïmporteerd van het oude forum:

Bij die superbikes deed bmw niet veel.....ondanks dat hun de juiste cc's al jaren voerde, in de K serie maar ook de dikke boxers.
Ook dat race monster van bmw(idd yamaha kopie), staat er niet bij...

Gek he?


hihihihahhahohohoo
Reply
#37
Reactie van bezoeker 'Joep', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Beste Rein, de opleving van Ducati was niet zolang en ook zeker te danken aan de berijder.

Black birg is zeker niet karakterloos, trek hem maar eens open bij de 200, dan praten we verder over karakter ja of nee. Of hang eens goed in de remmen.. Oja, leuk dat je die moderne bmw aanhaal, bekijk hem eens heel goed nee: HEEL goed, precies het is een yamaha met een bmw stikker het is echt een belachelijke kopie. Wel eindelijk een 4 cilinder overdwars, ze leren toch nog wat van de jappen he?

Jongens, bmw mannen zitten snel op de kast blijkt wederom het was me een waar genoegen.


Suzuki, yamaha staan altijd hoog in deze klasse, soms kijkt ook bmw een beetje mee. Liefhebbers zijn blind blijkt ook weer uit jou reactie. Ik hou van veel merken maar erken echt de kwaliteit van de jappen.
BMW rijders op de kast? Wie zit er nu steeds op de kast. Dat naamloze figuur met die Black birg(zegt ie zelf). Ducati niet zo lang? Kijk maar eens naar de statistieken.
Die BMW een kopie? Wat hebben de Jappen in het verleden wel niet gekopieerd. Die man met die BB lult als de bekende kip zonder.....Die BMW 1000 is absoluut geen kopie. Waarom maken de Jappen dan geen bike die weer beter dan die BMW kopie is? Die naamloze vent is blind. Karakter boven de 200. Is dat nodig. Levensmoe of heeft hij een minderwaardigheidscomplex? Kun je niet met plezier motorrijden beneden de 200 of is dit volgens hem karakterloos. Zijn trouwens de Jappen in al die jaren ooit wel eens met nieuwe ontwikkelingen in de techniek gekomen. Nagenoeg nooit. Japanners laten hun techniek vaak ontwikkelen bij een Engels ingenieursbureau. Dat is een behoorlijk geheim en daar lopen ze natuurlijk niet mee te koop en dat bureau heeft een geheimhoudingsplicht iov Honda/Yamaha enz. Dus hun techniek komt vaak nog uit Europa, maar daar was die BB man waarschijnlijk niet van op de hoogte. Trouwens de Yamaha van Rossi waar hij een paar jaar geleden Wereldkampioen mee werd, was volgehangen met Italiaanse techniek. Ook daar liepen ze niet mee te koop, want de eletronica was van Magneti Marelli uit Italie en de remmen van brembo. Dankzij die techniek van Marelli was de Yamaha toen zo goed. Wie is er nu blind en wie zit er nu op de kast????
Trouwens ik zou nog geen dinky toy van een BB op de kast willen, want van design hebben de Jappen nog nooit gehoord. Wat een oerlelijk ding.

Joep.
Reply
#38
Reactie van bezoeker 'cees', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Beste Rein, de opleving van Ducati was niet zolang en ook zeker te danken aan de berijder.

Black birg is zeker niet karakterloos, trek hem maar eens open bij de 200, dan praten we verder over karakter ja of nee. Of hang eens goed in de remmen.. Oja, leuk dat je die moderne bmw aanhaal, bekijk hem eens heel goed nee: HEEL goed, precies het is een yamaha met een bmw stikker het is echt een belachelijke kopie. Wel eindelijk een 4 cilinder overdwars, ze leren toch nog wat van de jappen he?

Jongens, bmw mannen zitten snel op de kast blijkt wederom het was me een waar genoegen.


Suzuki, yamaha staan altijd hoog in deze klasse, soms kijkt ook bmw een beetje mee. Liefhebbers zijn blind blijkt ook weer uit jou reactie. Ik hou van veel merken maar erken echt de kwaliteit van de jappen.
Een Honda B.B. vergelijken met een twee kleps boxer van de jaren 70? Hoe stekeblind kun je zijn. Die B.B. kerel moet nog heel veel leren in het leven, maar snapt ook niets van techniek.

groeten,

Cees
Reply
#39
Reactie van bezoeker 'PIM', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Beste Rein, de opleving van Ducati was niet zolang en ook zeker te danken aan de berijder.

Black birg is zeker niet karakterloos, trek hem maar eens open bij de 200, dan praten we verder over karakter ja of nee. Of hang eens goed in de remmen.. Oja, leuk dat je die moderne bmw aanhaal, bekijk hem eens heel goed nee: HEEL goed, precies het is een yamaha met een bmw stikker het is echt een belachelijke kopie. Wel eindelijk een 4 cilinder overdwars, ze leren toch nog wat van de jappen he?

Jongens, bmw mannen zitten snel op de kast blijkt wederom het was me een waar genoegen.


Suzuki, yamaha staan altijd hoog in deze klasse, soms kijkt ook bmw een beetje mee. Liefhebbers zijn blind blijkt ook weer uit jou reactie. Ik hou van veel merken maar erken echt de kwaliteit van de jappen.
Die knaap met die BB snapt het inderdaad niet. Waarom ga je motorrijden? Om van de omgeving te genieten of niet? Wat zie je nu van je omgeving boven de 200 en bovendien loop je veel meer risico om over 5 dagen te worden begraven. Met 60 tot 100 zie ik veel meer op mijn R80. Trouwens heel terecht die opmerking over de BMW's van 30/40 jaar oud. Ik wil dat japanse scheurijzer wel eens over 30/40 jaar zien. Dat vormloze beest is dan allang omgesmolten in de hoogovens. Gelukkig wel, stel je voor dat die dingen er dan nog zijn. BB man moet nog veel wijsheid opdoen in zijn leven.

Pim.
Reply
#40
En nu weer terug naar het oorspronkelijke onderwerp?

Met vriendelijke groet,

PeterH

Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)