Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
striping
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

En inzicht en vakkennis...
Reply
hoi luitjes,

ja die reactie van Rene. die mag ik eigenlijk wel. " zelf doen " Daarom ga ik zeker zelf even oefenen. Lijkt me niks mooier om het zelf allemaal klaar te krijgen. Aanstaande weekeinde in Rosmalen bij het autotron eens gaan kijken, laten ze nou net dit weekeinde een beurs over oldtimers en airbrusch en striping hebben. houd jullie op de hoogte. de reacties zijn trouwens wel allen leuk, dank jullie
Reply
Mooi dat je er zo positief over denkt.
Bedenk echter wel dat een ervaren reclameschilder er jaren over doet om dit in de vingers te krijgen, heb er zelf 6 jaar bij gewerkt en ik kan het in elk geval niet.
Met afplakken kom ik wel een heel eind trouwens, maar zou zeggen: probeer het gewoon en ervaar de stress, ben benieuwd naar de pogingen.
En als je het niet probeert, dan weet je ook niet of je het kan.
Ik zeg: doen...........
Reply
Er schijnt een soort tape te zijn met een uitsparing van de breedte van de strip.
Gr,
Frits
Reply
Reactie van bezoeker 'René ', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb ooit een keer zelfs sjablonen gezien voor het spuitwerk en biezen bij een schade herstel bedrijf. Lijkt me een goede start om naar die beurs te gaan kun je gelijk de juiste materialen kopen en naar de valkuilen vragen.
Nog een leuke tip is om eens twee (dezelfde) originele onderdelen van BMW naast elkaar te houden en te vergelijken. Het verschil zal je verbazen.

Succes (laat maar weten hoe het vordert)
Reply
zal ik zeker doen. bedankt voor de adviezen, Zal later een foto proberen te plaatsen.

grt Wil
Reply
Quote:Er schijnt een soort tape te zijn met een uitsparing van de breedte van de strip.
Gr,
Frits
Hoi Frits, heb maar eens een tank met striping getaped, eerst de buitenste daarna de binnenste. Goudkleurig 3mm en daarna blanke lak eroverheen.

[img]/import/photos/p42406s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Ed van Loon', geïmporteerd van het oude forum:

Voor biezen hier nog een paar adressen ;Hans Larnixstr.43 , Nieuwkoop
John v.d.Berg ,Sjersestr.25 ,Almkerk ,tel.0183-403170 ,Jasper Broek, tel.02990- 21069.

MVG Ed,
Reply
john vd berg in almkerk heeft mijn motor gedaan: perfect en betaalbaar!
Reply
Reactie van bezoeker 'wil', geïmporteerd van het oude forum:

heb al met iemand een afspraak om de tank en spatborden te doen.
grt Wil
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)