09-09-2012, 04:35 PM
Leuk ding! Frits!! Zal niet de originaliteitsprijs krijgen, maar mooi is tie wel! Rijden met die fiets!
BMW R 51 na 18 jaar stilstand......
|
09-09-2012, 04:35 PM
Leuk ding! Frits!! Zal niet de originaliteitsprijs krijgen, maar mooi is tie wel! Rijden met die fiets!
09-09-2012, 05:12 PM
Mooi man!!!
09-09-2012, 08:15 PM
Frits ! Veel plezier er mee . Hij is leuk !
09-12-2012, 04:46 PM
Ik wil hem nu nog beter afstellen en daarom nog een vraagje m.b.t. de bougies.
Welke type is het meest geschikt B8HS of B7HS? Of zijn er mensen die met een ander type goede ervaring hebben?
09-13-2012, 10:56 AM
Dan zou ik B8HS nemen....maar ipv ngk kan je beter champion nemen: L82C heeft bij mij nooit gefaald...
09-13-2012, 11:26 AM
Volgens mij komt de L82C overeen met NGK B6HS. Betekent dit dat de L82C een "warmere" bougie is en dus betere start eigenschappen zal hebben?
09-13-2012, 05:17 PM
Een warmere bougie dan...? De warmtegraad van een bougie heeft niets van doen met starteigenschappen, maar meer met de afvoer van de vonkwarmte naar de cylinderkop, op bedrijfstemperatuur. Ga aan de slag met bijv. de L82C, en bekijk na een x aantal km's het beeld. Aan de hand daarvan kun je beter dan wat ook bepalen wat te doen...
09-13-2012, 05:24 PM
Ik bedoelde dus dat de L82C een warmere is dan de B8HS.
Maar ik zal de L82C uitproberen en kijken wat het resultaat is.
09-13-2012, 05:51 PM
Nee....de twee zouden een equivalent van elkaar moeten zijn. mijn ervaring is met de champion, de NGK zou zomaar net zo goed kunnen zijn!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|