Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW GS 1100 gestolen
Reactie van bezoeker 'piet', geïmporteerd van het oude forum:

In Den Haag, het lijkt mij zinvol om het politieverzamelgebouw zichtenburglaan 240, met een bezoek te vereren. Opslag van allerlei getolen en in beslag genomen bromfietsen en scooters, melden bij de portier en dan mag je de hele Panorama gestolen voertuigen bekijken of de jouwe er bij staat. Moet je wel snel gaan!
Reply
Reactie van bezoeker 'olaf', geïmporteerd van het oude forum:

ik zal eens gaan kijken bedankt voor de tip.
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris van Rooy', geïmporteerd van het oude forum:

Ik weet niet of je dit wel kunt maken Erwin, dit is toch wel erg insinuerend vind ik.
Deze verkoper kan heel goed ter goeder trouw zijn overtollige koffer verkopen, jij stigmatiseerd hem op deze manier.
Als het mijn advertentie zou betreffen zou ik morgenvroeg als eerste mijn advocaat bellen, en je een proces aandoen.
Misschien heb je geluk en verwijderd de moderator het laaste stukje van dit draadje, en kom je er mee weg........

Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum:

Chris, maak je niet dik, als de verkoper eerlijk is, is er toch niets aan de hand?. wel vreemd om gelijk heel de adv te plaatsen hier. zoekterm en de site zou voldoende wezen....

grt, peter

r45
Reply

Peter, gezien de plaatsing doet Erwin voorkomen of er iets mis is met verkoper, en of afkomst van deze koffer.
wat zou jij ervan vinden als jouw naam en telefoonnumer in deze draad kwamen te staan op deze manier?
Ook al IS de verkoper te goeder trouw hij wordt toch (misschien ten onrechte) verdacht gemaakt.

Weinig fraai allemaal, en dan probeer ik me diplomatiek uit te drukk'n

Chris (zuiver, op de graat na)

Reply
Reactie van bezoeker 'Erwin', geïmporteerd van het oude forum:

Heren,

Ik moet jullie gelijk geven. Ik heb wel erg snel gehandeld. En te weinig nagedacht over het plaatsen van deze reactie.

Mailtje is reeds onderweg naar een modje dus het komt goed.

MvGr

Erwin
Reply

Des moi Erwin, goede actie!

Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Evengoed,
Olaf geef eens het kenteken? En het frame/motornummer? Dan kunnen mensen die jou willen helpen je beter helpen.
Want het is erg genoeg dat jouw motor is gestolen..
Sterkte,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Erwin', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Des moi Erwin, goede actie!

Chris
Alleen de mod komt nog niet in actie. Jammer dat je in de forum niet je eigen posten aan kan passen.. Anders had ik dat allang gedaan
Reply
Reactie van bezoeker 'olaf ', geïmporteerd van het oude forum:

kenteken van de motor is MT-01-SV , MOTOR NUMMER WEET IK NIET.kenteken ligt bij de verzekeraar

[img]/import/photos/p22142s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)