12-15-2005, 10:06 PM
Reactie van bezoeker 'Reyer', geïmporteerd van het oude forum:
In 1992 ( ben nu 60 jaar) mijn A gehaald en een CX500 aangeschaft, waarmee ik 50dkm heb gereden totdat de dynamo het begaf. Daarom in 1997 een R80 van 1985 aangeschaft met 50dkm op de teller. Vond de boxer altyd al een mooie motor. Deze staat nu op 155dkm. Zelf heb ik er een s-kuipje opgeschroefd en een kofferset gemonteerd. Heeft inmiddels een nwe nokkenas. koprevisie, nwe zuigerveren, 2x een distributieketting met geleiders en spanner, een nagenoeg nieuwe vervroeger, frame gepoedercoat, nwe kabelboom, nwe kmteller, nwe progresieve veren een nieuwe koppeling, nwe schijven, nwe rvs bochten, H-stuk en dempers... en talloze nieuwe banden.
Dit verhaaltje past ook wel onder kwaliteit BMW, met de aantekening dat ik het vermogen fors aanspreek.
CX500 1980 126dkm, sinds 1992 in mijn bezit (geen BMW!)
R80 1985 met s-kuipje, 155dkm, sinds 1997 in mijn bezit
Groeten,
Reyer
In 1992 ( ben nu 60 jaar) mijn A gehaald en een CX500 aangeschaft, waarmee ik 50dkm heb gereden totdat de dynamo het begaf. Daarom in 1997 een R80 van 1985 aangeschaft met 50dkm op de teller. Vond de boxer altyd al een mooie motor. Deze staat nu op 155dkm. Zelf heb ik er een s-kuipje opgeschroefd en een kofferset gemonteerd. Heeft inmiddels een nwe nokkenas. koprevisie, nwe zuigerveren, 2x een distributieketting met geleiders en spanner, een nagenoeg nieuwe vervroeger, frame gepoedercoat, nwe kabelboom, nwe kmteller, nwe progresieve veren een nieuwe koppeling, nwe schijven, nwe rvs bochten, H-stuk en dempers... en talloze nieuwe banden.
Dit verhaaltje past ook wel onder kwaliteit BMW, met de aantekening dat ik het vermogen fors aanspreek.
CX500 1980 126dkm, sinds 1992 in mijn bezit (geen BMW!)
R80 1985 met s-kuipje, 155dkm, sinds 1997 in mijn bezit
Groeten,
Reyer