Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW ouwe-lullenmotor?
Reactie van bezoeker 'Rein', geïmporteerd van het oude forum:

Rij een K1100LT en ben 27 (bijna 28), nu kan het gemiddelde weer ietsjes omlaag gaan.
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo oude boxerbokken,
Vorig jaar heb ik een BMW R 80 RT aangeschaf. Dat ding rijdt als de brandweer. Het is inderdaad een oude lullen motor, maar mensen die dat zeggen:
1. scheren zich nog niet
2. zijn nog maagd
3. vinden Robbie Williams heel erg goed.
Ik ben 44, maar dat is mijn kalenderleeftijd. Mentaal ben ik altijd 17 gebleven. Telt dat ook?
Reply
Reactie van bezoeker 'theo', geïmporteerd van het oude forum:

Ben zelf 54 rij r1200st ,schoonzoon 28 r1100s en vriend 53 r1150r.
Reply
Reactie van bezoeker 'EdB', geïmporteerd van het oude forum:

Na wat jeugdige overmoed (Triumph en Norton) ben ik op 21-jarige leeftijd op een toen 3 jaar oude R60/6 beland en heb daar jarenlang met veel plezier op rondgereden. Uiteindelijk kon ik het ding goed verkopen aan iemand die per se dat model wilde hebben, en heb daarna een paar jaar geen motor meer gereden. Begon toch weer te kriebelen en heb krap 2 jaar geleden een R80/7 uit 1977 gekocht. Ben intussen 49 jaar en zal nog wel een tijdje BMW blijven rijden. Zie maar welke leeftijd je laat meetellen voor het gemiddelde. Groet, Ed.
Reply
Reactie van bezoeker 'arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Deze is ook mooi
Reply
Reactie van bezoeker 'Jeroen', geïmporteerd van het oude forum:

Ik zal ook nog een kleine, gemiddeldeverlagende, duit in het zakje doen, ik ben 27 en rijdt een 30 jaar oude R90S.

Jeroen
Reply
Reactie van bezoeker 'Jeep', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben 44 jaar, ben op mijn 22ste de eerste BMW gaan riiden een R60/6, toen een R60/7, een R80/7, een R80 gehad, en nu een R850R.Dus ouwe lul ik dacht het niet!
Reply
Reactie van bezoeker 'Jeep', geïmporteerd van het oude forum:

Oh, ik was overigens 20 jaar!
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Ãk blijf in de buurt van de gemiddelde leeftijd: 46
Rij een R1150RT super machine
Reply
Reactie van bezoeker 'Wimmers', geïmporteerd van het oude forum:

Zo zie je maar, wanneer je eenmaal aan BMW begint kom je er ook nooit meer van af. Ouwe lullen?? Gelul! Wie zie je altijd rijden? Dat zijn zeker niet die jonge jongetjes (die staan of te poetsen of vinden het te koud, nat etc.) maar dat zijn de echt goden op echte motoren!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)