Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW ouwe-lullenmotor?
Reactie van bezoeker 'Eise', geïmporteerd van het oude forum:

een ouwe lullenmotor?
22 jaar en K1200S
Reply
Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum:

In 1986 was ik 25 jaar jong en nog student (met bijbaan) toen ik mijn eerste motor kocht, een R75/5 uit 1973. Jaren veel op gereden, later met gezin zeer weinig. Nu ben ik 44, de kinderen worden groter en er komt meer tijd vrij voor de motor. Gezien de toegenomen verkeersdrukte leek het mij verstandig een nieuwere en veiligere BMW erbij te kopen. Dit werd een R850R uit 1997 met ABS. Gekocht in okotber 2005. Ik heb mijn oude groene schicht gehouden voor sentimental reasons.

[img]/import/photos/p13843s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Na 63 geregistreerde BMW-rijders is de tussenstand als volgt:
jongste BMW eigenaar: 18, maar nog geen berijder
oudste BMW-eigenaar/berijder: 73
gemiddelde leeftijd: 44 jaar...

[img]/import/photos/p13862s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Reyer', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben 60 en rij sinds 1997 op een R80 van 1985 met s-kuipje

[img]/import/photos/p13867s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Remo', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben 36 jaar en sinds een klein jaar heb ik een R80/7 uit 1982.
Haal ik de gemiddelde leeftijd omlaag?

Groeten
Reply
Reactie van bezoeker 'wim', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Bij het onderwerp 'kwaliteit BMW' concludeerde ik voorzichtig dat de aan BMW toegeschreven kwaliteit m.i. vooral te danken was aan de vaak hogere leeftijd van de BMW-berijder (oudere rijders rijden GEMIDDELD rustiger en dus gaat het blok langer mee).

Eigenlijk zonder dat ik naar de leeftijd een onderzoek instelde... BMW staat sinds jaar en dag bekend als de ouwe-lullenmotor. Eigenlijk is mijn nieuwsgierigheid gewekt: is de BMW-rijder vandaag de dag nog wel zo oud?

Geef eens van alle BMW-rijders die je kent de leeftijd?! Ik zal dan uiteindelijk wel het gemiddelde uitrekenen.

Ik zal de aftrap doen: Mijn kennissen die BMW rijden zijn: 43, 44, 52, 45 en zelf ben ik 43. Dit om het gemiddelde alvast omhoog te gooien.
ik ben 59 jaar sinds kort in bezit van een r8o bj 1986 . hiervoor een r80rt gehad .
de maand mei 2006 ga ik 4 dagen in de week werken kan dan meer met de r80 gaan rijden.

vr.gr. wim
Reply

Mensen, we stoppen ermee, de technische deelnemers vinden dit onzinnig en het is hun forum (zie Verkiezing mooiste BMW).

Groeten en bedankt voor jullie reacties, ik heb er veel aan gehad!
Reply

Quote:<blockquote>Bij het onderwerp 'kwaliteit BMW' concludeerde ik voorzichtig dat de aan BMW toegeschreven kwaliteit m.i. vooral te danken was aan de vaak hogere leeftijd van de BMW-berijder (oudere rijders rijden GEMIDDELD rustiger en dus gaat het blok langer mee).

Eigenlijk zonder dat ik naar de leeftijd een onderzoek instelde... BMW staat sinds jaar en dag bekend als de ouwe-lullenmotor. Eigenlijk is mijn nieuwsgierigheid gewekt: is de BMW-rijder vandaag de dag nog wel zo oud?

Geef eens van alle BMW-rijders die je kent de leeftijd?! Ik zal dan uiteindelijk wel het gemiddelde uitrekenen.

Ik zal de aftrap doen: Mijn kennissen die BMW rijden zijn: 43, 44, 52, 45 en zelf ben ik 43. Dit om het gemiddelde alvast omhoog te gooien.
ik ben 18 en maandag 12 december ga ik voor mijn rijbewijs. en raad eens... de bmw staat al in de schuur op mij te wachten. ik vind bmw's geweldige motoren en zeker geen ouwe lullen machines. vooral niet met de nieuwe lijn van bmw, als de r1200gs, k1200r, de r1200s.
ik ga zelf rijden op een r65gs.

groetjes,

een bmw liefhebber</blockquote>(Techneuten, even dit onderwerp overslaan) Maarten, ben je nog geslaagd voor je rijbewijs?
Reply
Reactie van bezoeker 'maurice', geïmporteerd van het oude forum:

k1100rs 93 ik ben 34 jaar jong
Reply
Reactie van bezoeker 'Arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben 53 jaar rij een R1100 RS met EML zijspan CT 2001 omdat ik een hekel heb aan omvallen.

Arnold
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)