Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kwaliteit BMW
Reactie van bezoeker 'Jos', geïmporteerd van het oude forum:

Laten we heel reeel zijn, het is een vervoermiddel dus in essentie bedoelt om van a naar b te komen en juist dat doen de jappen prima (motoren en auto's). zie de testen en vraag het aan de wegenwachters.

Dat wij het leuk vinden is eigenlijk vreemd want zo is dat nooit bedoeld, het betreft gewoon ijzer en alu in een bepaalde vorm.

Dus ik denk dat we de japanners wel wat hoger mogen aanzien.

Grt en veel motor plezier.
Reply
Reactie van bezoeker 'fred', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Laten we heel reeel zijn, het is een vervoermiddel dus in essentie bedoelt om van a naar b te komen en juist dat doen de jappen prima (motoren en auto's). zie de testen en vraag het aan de wegenwachters.

Dat wij het leuk vinden is eigenlijk vreemd want zo is dat nooit bedoeld, het betreft gewoon ijzer en alu in een bepaalde vorm.

ik moet jouw mening delen !
Reply
Reactie van bezoeker 'antinipponbike', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Laten we heel reeel zijn, het is een vervoermiddel dus in essentie bedoelt om van a naar b te komen en juist dat doen de jappen prima (motoren en auto's). zie de testen en vraag het aan de wegenwachters.

Hij snapte het niet(verleden tijd). Hij snapt het niet(tt) en in de toekomst snapt hij het ook niet.
Japanners in hoger aanzien??????????de waanzin ter top. Hij doet net dat het godheden zijn. Japanners zijn een beetje te vergelijken met de modewereld. Een paar jaar dragen/rijden en daarna in de kledingcontainer/schroothoop, want dan is er al weer een nieuw model met 7 kleuren. De laatste jaren worden ze iets verstandiger, maar dat komt mogelijk door de slechte economie in Japan. Ik heb er in de verste verte geen behoefte aan om op een Japanner te rijden. Japanners hebben ook wel hun nadelen en gebreken. Die dingen trekken mij niet en dat moet iedereen zelf weten. Hij moet zijn ogen eens opendoen, maar ik heb de indruk dat hij dat niet wil.
Reply
Reactie van bezoeker 'JAAK', geïmporteerd van het oude forum:

En gij zult het nooit of te nooit snappen !!Ge weet niet dat er rondrijden met een BMW die halfvol zit met in japan gefabriceerde onderdelen !!!
Reply
Reactie van bezoeker 'Rein. ', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:En gij zult het nooit of te nooit snappen !!Ge weet niet dat er rondrijden met een BMW die halfvol zit met in japan gefabriceerde onderdelen !!!
Gij snapt het niet, Gij of ge moet weer naar school. Gij weet niet wat de helft is. Er zitten enkele Japanse onderdelen op verschillende BMW's en enkele is niet de helft. Toevallig heb ik een overzicht van alle fabrikanten van de R1200GS. Daar komt ie:
Duitsland, Italie, Nederland(ja, ja), Frankrijk, Slovenie, Zwitserland, Oostenrijk en Spanje. En Japan??? Niets. Dat is gebaseerd op een R1200GS van 2004. Mensen er staat al genoeg niet onderbouwde onzin op internet. Kom a.u.b. met een gefundeerd verhaal, want doe je dat niet, dan sta je toch wel een beetje in je hemd. Gooi niet met allerlei kretelogie(of modder) door de ruimte, maar ga eerst na of het wel klopt. Doe je het zonder na te denken, dan kom je als berijder van een jap niet al te serieus over en ze hebben al geen goede naam.
Reply
Reactie van bezoeker 'wil', geïmporteerd van het oude forum:

mmmm.mooi gezegd
Reply
Reactie van bezoeker 'Cees', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb geen problemen met mn 34 jaar oude R45 . En zo zijn er nog honderden die wel tevreden zijn . Zij komen hier niet liggen vervelen en zeiken over kwaliteit , of jappaners afzeiken en beemers de grond in boren . hooguit geven ze een blafje dat ze tevreden over hun beemer zijn. En ze rijden ook het hele jaar door!!! Zouden die mensen of ik zei de gek dan ziek zijn , of welke kant willen jullie eigenlijk op .
Reply
Is het van enig belang welke kant ze opwillen? Als ik dan toch een richting moet bedenken: vermoedelijk Scandinavië, thuisbasis van alle trollen.
Ik ben zo arrogant (blijkbaar BMW rijders eigen) om dit soort geleuter naast me neer te leggen.

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Reactie van bezoeker 'Jasper', geïmporteerd van het oude forum:

Graag nog een korte toevoeging, als je met een bmw 160 rijd op de teller is dat rond de 140.
Daarnaast is ook de toerenteller van het type ´ongeveer´

Zo een grote afwijking vind je bij geen enkel ander merk!
Reply
Reactie van bezoeker 'jaak', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Graag nog een korte toevoeging, als je met een bmw 160 rijd op de teller is dat rond de 140.
Daarnaast is ook de toerenteller van het type ´ongeveer´

Zo een grote afwijking vind je bij geen enkel ander merk!
Juist ! maar wist ge dat BMW zowat in alles afwijkt t.o.v. andere motoren !
Zelfs de bestuurders wijken af !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)