02-25-2012, 02:54 AM
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:
Overlevende (motor)merken hebben bestaansrecht...
Kwaliteit BMW
|
02-25-2012, 02:54 AM
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:
02-25-2012, 12:42 PM
Reactie van bezoeker 'rudy', geïmporteerd van het oude forum:
Tja, Nog enkele jaren en we zijn een eigenaardigheid op de weg, zoals het nu gaat met de verkoop van scooters zal het geen rol meer spelen wat voor een motor je rijd, ik denk dat er in de toekomst meer scooters dan motor's zullen zijn , spijtig maar als je weet dat de gemiddelde leeftijd al over de 40 is en de jongere generatie niet meer op de motor wil blijf ik mijne ouwe beemer koesteren, met of zonder olie gebruik.
02-25-2012, 03:08 PM
Inderdaad, en de verbrandingsmotor zal op een gegeven moment net zo achterhaald zijn als de stoommachine nu, dus genieten maar zolang als het kan!
Met vriendelijke groet, PeterH
02-26-2012, 09:13 PM
Reactie van bezoeker 'Pijp', geïmporteerd van het oude forum:
Kwaliteit ? bmw ? reed vandaag een r1200gs weg bij stoplicht(ik was wandelaar), trok op, KLAK! dat was het schakel moment... je koopt een duur ding en dan zo moeten schakelen..... een jap schakelt heerlijk en geruisloos.
02-26-2012, 10:52 PM
Reactie van bezoeker 'Hein', geïmporteerd van het oude forum:
Bij het horen van de ''KLAK'' had je zeker op het wegdek moeten kijken. ge hebt dan heel veel kans dat over wat versnellingsbakonderdelen rijdt. En toch zeggen die ''OERDEGELIJKEN'' dat ze met de BESTE motor rondrijden !!!!!!!
02-26-2012, 11:30 PM
Reactie van bezoeker 'antinipponbike', geïmporteerd van het oude forum:
Quote:Bij het horen van de ''KLAK'' had je zeker op het wegdek moeten kijken. ge hebt dan heel veel kans dat over wat versnellingsbakonderdelen rijdt. En toch zeggen die ''OERDEGELIJKEN'' dat ze met de BESTE motor rondrijden !!!!!!!Ik woon vlak bij een kruising. Je wilt niet weten hoeveel jappen daar in de versnellingen klakken. Soms lijkt het net dat putjesdeksels van een hoogte van 2 meter op de grond vallen. BMW is niet beter, maar ook niet slechter. Hoe komt het toch dat het merk al bijna 90 jaar oud is. En hoe kijk je tegen de herrie aan van een 4 cilinder Jap met open uitlaat. Dan hoor ik liever een klakkende BMW of een dreunende 2 cilinder Duc. Ik ben begonnen op Jappen. Heb daar ongeveer 8 jaar opgereden en daarna heb ik altijd Europeanen gehad. Ik wil nooit weer terug. Jappen hebben zo ook hun nukken. Daar moet je voor openstaan.
02-27-2012, 12:04 AM
Reactie van bezoeker 'jaak', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb horen zeggen dat de bmw rijders later in de HEMEL een VIP behandeling te wachten staat !!!!!!!!! R.I.P. De BoereMestWagens rusten in vrede. Amen
02-27-2012, 12:33 AM
Reactie van bezoeker 'antinipponbike', geïmporteerd van het oude forum:
Quote:Ik heb horen zeggen dat de bmw rijders later in de HEMEL een VIP behandeling te wachten staat !!!!!!!!!Bedankt voor het compliment. Ik heb liever een BoereMestWagen, dan een mode gevoelig Jappannertje, die na een aantal jaren weer moet worden vervangen door een nieuw model met minstens 4 kleuren. Ik ben trouwens niet gelovig. Dus jij komt in de hemel en ik niet. Woon je op de Biblebelt, dan zou ik op zondag met je Nippon minderwarige scheurijzer niet te veel langs de kerk scheuren, want dan zorg je voor overlast en kom je mogelijk ook niet in de hemel. Oh, nee, ik zit fout, jij zit op zondag natuurlijk in de kerk. Ik geloof niet in Japanners, ook niet in BMW en weet niet of er een hel of een hemel is, maar jij weet alles beter. Waarom geloof ik daar niet, omdat het geen godheden zijn(BMW en Nipponbikes) Het ga je goed.
02-27-2012, 10:43 AM
Reactie van bezoeker 'Hein', geïmporteerd van het oude forum:
ANB, je verkondigt kolder, puur kolder, rare bmw man
02-27-2012, 11:59 AM
Reactie van bezoeker 'renier', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb er sinds dit weekend een hobby bijgekregen !!!!! Nl. het volgen van dit forum!!!!!!!!!! Om U kapot te lachen ! In de naam van de Vader, de Zoon en de heilige Geest. AMEN |
« Next Oldest | Next Newest »
|