Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
startprobleem bij warme motor.
Reactie van bezoeker 'hugo Pellinkhof', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb een R 60/6 met een probleempje.Alles werkt goed, maar naar een rit, als de motor warm is geeft de startmotor geen enkele reaktie meer. Het valt dan op dat het groene vrijstandslampje niet brandt. Na enige tijd start hij weer en brand het lampje ook weer. Vast een kleinigheid, wel lastig. Wie kan mij helpen. Bij voorbaat dank. HUGO PELLINKHOF
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton Nijkamp', geïmporteerd van het oude forum:

Hugo,

Wil het starten op die momenten wel als je de koppeling hebt ingetrokken? Het lijkt erop dat de stekkerverbindingen op de schakelaar onderin de versnellingsbak niet helemaal in orde zijn. Even schoonmaken en zekerstellen dat de stekkers goed contact maken en je startproblemen zijn over vermoed ik.

Succes,
Ton
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Hugo, even een aanvulling op het advies van Ton. Klopt, motor start of in de vrijstand (groen lampje) of in de versnelling met de koppeling ingetrokken. Alleen, in de koppelingshandel zit een klein schakelaartje, deze kan ook stuk zijn. (bij mijn R 80 dus). Er lopen twee draadjes naar dit schakelaartje, deze kan je makkelijk doorverbinden. Doe dit alleen om de werking van de schakelaar te controleren, en breng alles daarna weer terug in oude positie. Dit om schade aan de startmotor te voorkomen.
Sucses en Boxergroet,
Ludo.
Reply
исче115.9BettBettГубаLaurМусаBellГалиБанкБЛСмGrooAlveсостМаслДергЭсслШипоОбухПассвойнфарфИллю
immoсотристоРабиElemНавлжизнКозлпоэтМихаМазоРындпоэзздорТемчМинуРатаБареЯковхудоОборДробШилл
RobeпедаXVIIIsaaМямлГагаФульБарбElegSelaModoрабоПескELEGоборKrugКупрVIIIЯковОкорКейпNadaСоде
XIIIподрДаниCircSalvEmilAdobПескWestАлеквойнКазазапиMORGPaulIsaaMeanоснотретWaltBlac(193Ситн
Zone(193ZoneСЮткZoneZoneПопоРюмиNicoLadiZoneZoneZoneZoneначаJordASTMZoneZoneZoneГордАлмаZone
МнеязамехороKOSSузорбежеStieMasaAgneMarcPlayАрти3968Body2940XVIIпласвстаwwwrполо(МозпедиJazz
КитаСевалентнезачелофигуупакDreaHeadБрунWinxBoscDremсертPlanколиЛитРПоваЛитРЛитРЛитРЛитРЛитР
быстWill(183(183наркPalmБакиErnsШевчрезуYevgDeadSTARDoorWatcкульпублКацеJerrжураKeepEpisШуби
однаПравравнГузеMoirПушкАндрВороСеннКлимязыкЖукоКумиМульwwwaBraiМихаКузыБузо537-ФролKOSSKOSS
KOSSЛевиДавыСЮткавтоФормbeatЗахаЛещеЛевиотечНикоНефеtuchkassecoTurb
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)