Reactie van bezoeker 'Johs Heijmink', geïmporteerd van het oude forum:
He die Marco,
Het is goed dat je je boven een reactie van een enkeling kan plaatsen. Ik snap goed dat je je wel beroerd kan voelen met de opmerkingen van Fred (of heette hij zo niet). Gelukkig zijn er veel meer mensen die de technische uitstapjes wel kunnen waarderen. Die zijn dan ook gezegend met een wat meer ruimtelijk denkvermogen, zullen we maar zeggen.
Je ziet het: Fred ben ik al bijna vergeten, maar Marco niet!!
Marco, welkom back.
Groetjes Johs!!
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:
Hey Marco,
Je bent er weer!!!! GREAT.
Boxergroet,
Ludo.
Reactie van bezoeker 'D-J', geïmporteerd van het oude forum:
Ben een redelijke novice op dit forum (Motormaf rules!!) maar ik ben nu al blij met Marco's reactie's!!! Dus bij deze!
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:
Wijs besluit Marco
Reactie van bezoeker 'jan', geïmporteerd van het oude forum:
Marco, welkom back.
Reactie van bezoeker 'Ab', geïmporteerd van het oude forum:
heel fijn dat je er weer bent Marco !
Reactie van bezoeker 'Math', geïmporteerd van het oude forum:
Ook al begrijp ik dat dit bericht als een beetje klef gelezen kan worden, wil ik toch graag mijn bijdrage leveren. Ik heb persoonlijk gemist wat de reden was waarom Marco geen zin meer had om nog energie te steken in dit forum. Gelukkig dat hij zijn mening gewijzigd heeft.
Ik zou Casper willen vragen om hier lering uit te trekken. Ikzelf vind het jammer dat er hele onderwerpen gewist worden omdat een enkeling dit forum misbruikt om zijn tekort aan normen en waarden te etaleren. Ik stel voor dat Casper aan de persoon die deze webpage onderhoud vraagt, of het mogelijk is om alleen dat gedeelte eruit te halen zonder het hele onderwerp te verwijderen.
Natuurlijk is het aan ons allen om dit forum te gebruiken waarvoor het bedoeld is en wel, uitwisselen van technische informatie.
Marco, en ieder ander, laat je niet ontmoedigen door dit soort lieden.
Math
Reactie van bezoeker 'Wouter ', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo Marco,
Marco,
Blij dat je op je besluit bent terug gekomen.
En gelukkig dat deze gedachte ook leeft bij andere forumleden.
Tov van vele andere forums vind ik dit forum zeer leesbaar met weinig bull shit. Dus houden zo!
Groet, Wouter
Reactie van bezoeker 'Marco Stubenitsky', geïmporteerd van het oude forum:
Beste BMW liefhebbers,
Nogmaals wil ik heel erg bedanken voor de steun die mij door jullie allen is gegeven.
Van de vele forums op het internet is ons forum welÈÈn van de beste die ik heb kunnen ontdekken.
Hiervoor wil ik dan ook de Hobbyist ernorm bedanken voor het beschikbaat stellen van deze service, wat in mijn belevingswereld uniek is te noemen, zonder enig directe vorm van commercie.
Natuurlijk, als wij iets nodig hebben moeten wij uit dankbaarheid denk ik aan de Hobbyist denken, zonder hun service zouden wij in Holland nergens zijn.
Wij houden ons forum in leven en schoon, met onze zuivere en fatsoenlijke normen en waarden. Ook daarom wil ik iedereen hartelijk bedanken, wij doen het toch maar met z'n allen!
Het is toch geweldig dat er zoveel mensen mij weer op het zuivere pad hebben gezet.
Zeur ik te veel, sla dan mijn verhaal over, of lees het ter "leering ende vermaeck".
Groetjes,
Marco
Elkaar helpen dat is het geheim!
Reactie van bezoeker 'agerritsen', geïmporteerd van het oude forum:
effen updaten marco ,en je moet blijven,a u b .