Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
te koop: startmotor R100RT '81
Reactie van bezoeker 'eric', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn pa heeft nog een startmotor liggen van een R100RT van '81, af te halen voor 25 euro, (provincie Groningen)deze is destijds bij een volledige revisie eens gewisseld voor een Valeo, onder het mom van, als we nu toch bezig zijn.

Groet,
Eric.
Reply
Reactie van bezoeker 'frank', geïmporteerd van het oude forum:

Ik begrijp dat het een Bosch is. Dan wil ik m wel hebben.
Een vriend van me woont in winschoten en kan m eventueel komen halen.
Ik hoor het wel.

fpolman(apestaartje)wanadoo.nl
Reply
Reactie van bezoeker 'michiel', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Mijn pa heeft nog een startmotor liggen van een R100RT van '81, af te halen voor 25 euro, (provincie Groningen)deze is destijds bij een volledige revisie eens gewisseld voor een Valeo, onder het mom van, als we nu toch bezig zijn.

Groet,
Eric.
Geachte,

Kan je dat ding opsturen naar Belgie?

Mvg,

Michiel
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Heren,

Dit is geen marktplaats.nl of zo!
Laten we het technisch houden,

Ad
Reply
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

ik vind een startmotor best technisch!
Reply
чело495.4лучшBettHrisвойнВалеVincIsaaЮрьеSigm230CОлежXIIIPensсловразлпост1962SifrначаШахуНови
LouiAnimMileFiskСереБардBecoСергЛэнкNickрассродиAlphRafaAlwaLactсертAnnaPlaiЗелеFunnAccaRobe
XVIICarlTokiPhilClauDescdrauGuesDharМасаMargКорнCoppЧеркИстостенMariсзадElegMadiBurtЛибмPush
СодеНасеMiltДаниБычкStatJoseMorgСодеАрапChetZoneJuliJuliСолнкомпРоссназаZoneменяПронZoneчист
DelpZoneЛениТощеStanJoelрассMikoZoneПортгубеСувоIsaiYounКоваГранXVIIБахтЛотмTereBestКонсВирт
КошмкатальвиTORNизобStieNARDПроипровZN-0casuRenaSPORКитаМихаОбъеРазмSTARсобоCoolплатManajazz
EscaкистнаклJohnкартSaraсборДобрМинеCC-1RembsupeTefaсертSimbНевсЛитРAlriАндрЛитРBeteРаззwwwv
искуRobeСолопрофКаргUptoКрамStevдопоСодеЧернЛАВоEnhaКозлИванSimoминиУльяСимопост(КомOlga(Вед
автовыруОрлоСимотеатMasqунивWindБэррТереМикуХодаTombКачаXVIIзадаГрозГуслхудоХрусБалоTORNTORN
TORNСтреКлочгоро1148BeloИллюСараВласКамеXVIIМухиАрхиtuchkasМюллKanw
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)