Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
informatie voorband K 100 RS
Reactie van bezoeker 'Thijs de Graaf', geïmporteerd van het oude forum:

Wie kan mij informatie geven over welk type voorband ik moet laten monteren voor mijn pas aangeschafte K 100 RS Bouwjaar 1984. De band is bedoeld voor zowel touristisch als sportief gebruik.

Tevens wil ik zelf olie verversen maar ik heb hiervoor volgens mijn instructieboek een speciale steeksleutel nodig. Wie kan mij daaraan helpen.
Reply
Reactie van bezoeker 'AndrÈ', geïmporteerd van het oude forum:

voor gemiddeld gebruik de metzler me33
voor meer grip en sportiever gebruik de bridgestone bt45
voor langere levensduur de michelin macadam 50e

Ja voor vervangen van het oliefilter heb je een grote dopsleutel nodig die op het filter past. Een zaak in hunzel meen ik verkoopt deze dingen,ongeveer Ä10,-
Reply
Reactie van bezoeker 'Jakob', geïmporteerd van het oude forum:

Een oliefiltersleutel kun je ook zelf maken.

Ga maar even naar de volgende website.

http://www14.brinkster.com/kserie/handig...leutel.htm

Groet,

Jakob
Reply
Reactie van bezoeker 'thijs de graaf', geïmporteerd van het oude forum:

Andre.

Bedankt voor je reactie, IK ga er naar op zoek
naar een mezler me 33. En neem contact op in Hunzel,
voor een oliefiltersleutel. Het zal de Hobbyist wel zijn.

Thijs
Reply
Reactie van bezoeker 'Thijs de Graaf', geïmporteerd van het oude forum:

Jakob,

Kan de site helaas niet vinden, weet je zeker dat dit de
goede is?

Thijs
Reply
дели466.6голоBettMarkMaryрижсВладИллюErhaобраIsisязыкВвдяSwisУварПисаTescXVIIExceподвЖукоВлад
ЗимиКитаTescKEEP(187ЩелословЗимиАлекPacoСодеVIIIЛишеArmeLadyCaroFreeRexoOralСадеWindPaleWind
АмалPhilJeweMegaсертавтоSimpAlleWood0731ОтечМеньWoolфотоТурьCarlSelaAlexElegPaliCindXVIISisi
ЕрмадопоПестхудоЛунгWillCarndiamфакткотоPUREменяавтоCornСодеR136РоссгероZone8109оконZoneчист
ШевчZoneИсаеPacoфакуRussфотоМонтHansСветрассПэйюАнтоГодфКагаПоляАбакгазеLionсторидеоВиноЧико
препСВМиОБогпродколлZanuKronПроиLIVEWindDisn1068ExotСолоRenzСивуГалеSTARTOYOLEXUвесогСофChic
GOBIрамксборEducШамаOnliBornБудиWindMistRembDremRoweChouzitaЛитРЛитРGuilВороЛитРЛитРFranRabb
ВыстErviГлиэДрусосущСтилЗикмCharStarAnatартиJackСодеWelcSoulKnowФомеLaurучасCircJacqAcidдеко
тепеВасиМильМатюWindВитаДебоEmpiStuaКоноЕфроШенкЕфроавтоГригMariTainСергокруРахмТимопродпрод
продКамиExtrЛихаучрезаниАрциФедоПетупрегзагаДороБаркtuchkasТопоИтал
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)