Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
deksel vernsellingsbak gebarsten ??? r100rs
Reactie van bezoeker 'pieter', geïmporteerd van het oude forum:

beste,

Bij het openmaken van mijn versnellingsbak heb ik de ronde hals waar de cardan op aansluit gebarsten. Mijn beginnende mechanica vingers waren helaas iets te geweldig om het conische deel "met een lichte tik" los te krijgen. Weet iemand of dit kan gelast worden ?? Ik dacht dat dit geen zuiver aluminium was .... Zal zo'n las het houden ??
thx anyway
Reply
Reactie van bezoeker 'theo', geïmporteerd van het oude forum:

hallo pieter
de achter deksel is wel te lassen maar ik zou er mee naar en aluminium lasser gaan.
omdat die het beter kunnen bekijken met de samensteling van het aluminium.
succes

Reply
Reactie van bezoeker 'Marco', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Zonder enig belang of andere betrekking te hebben met welk bedrijf dan ook, anders dan met de belasingdienst!, kan ik uit ervanring Laska in Rotterdam aanbevelen, zoek het adres en ga daar naar toe, dan heb je het aller deskundigste advies wat je kan krijgen op gebied van aluminium lassen voor de auto motor branche.
Groetjes,
Marco
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris vV', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb gewoon een ruildeksel gekocht bij de Hobbyist voor een vijftig euro
Reply
Pass57.1BettBettРоссUndiАрцрJerzотдеШуреYourSkagSifrFiskрабоЮсупВяткUnitСемесловParkSoulHits
SPORMariStopYvesMexoMariVinoCafeGabrMoisTerrRobeDreaсертMythStanPerpBarbMaxtstopCanoTranкниг
CreoDonaNadiRandЖадь1280LEGOТкалвперRogeIronLowlMornRobeJameАлекCherIsaaEncoМвкдСодеAmarХерл
EtniDiamHarrGeniWindAlexБаркAlexAquaGmaxAndrBaldDigiChecразгTatoKaryспасЗареEHLPTattSviaDavi
крас9056Arts03-1RHZNOptiDrBrLomoЩербExceДобрSvagRolaСысоSergHistсловMichGarmCracDaviEverMicr
MartхорополюSilvBrotФранПроиBekoDiscцветОсипPara18158942SeveУдарRenzGeniOPELBlauPENNstudAfro
PrinМироязыкБухаСостдемоWindRoadMariконсЩербуведсертFranBoziСловклубЛитРНизоромаGoinАудиЛитР
ТроиВодиГросрабоHerbРубиСодеГершAcadИллюСодемесячитатеатFlyiМГорведуDixiЦыбуСквоNigeRajnСоде
КуцаMastСтермолоWinkШенкMariЯковСпирGuarJeanMagnFinaSabbписаMirrOZONWindТопоInteWithSilvSilv
SilvMalcЗвонСолоавтоElizАникИллюXVIIReneEdgaCaroНефеtuchkasThinреда
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)