demontage kuip - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: demontage kuip (/showthread.php?tid=904) Pages:
1
2
|
demontage kuip - Forum import - 04-06-2004 Reactie van bezoeker 'JanvdS', geïmporteerd van het oude forum: Onlangs heb ik het bovenste deel van de kuip (BMW 100RT) gedemonteerd vanwege het vervangen van een onderdeel van de koplamp (aluminium kapje was afgebroken binnen in koplamp). Alles weer hersteld. Nu houd ik een klein rubberen stukje over ( wat een monteur nietwaar....) Wat driehoekig van vorm 10 x 15 cm. Het zal moeten dienen om de trillingen op te vangen. Er zit ook een ronde vorm in geperst. Het lijkt erop dat het boven op een bout of moer moet zitten.Ik kan niet meer ontdekken waar het heeft gezeten. Links of rechts van de tank of op een andere plaats. Wie herkent dit stukje (van het probleem)? demontage kuip - Guest - 04-08-2004 Reactie van bezoeker 'jan', geïmporteerd van het oude forum: betreft het een K- of een R 100 RT? demontage kuip - Guest - 04-08-2004 Reactie van bezoeker 'JanvdS', geïmporteerd van het oude forum: Quote:betreft het een K- of een R 100 RT? Het is een K100RT. (Excuus...) demontage kuip - Guest - 04-09-2004 Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum: deze onderdelen zitten links en rechts aan de voorzijde van de tank (als het tenminste de delen zijn die ik denk dat het zijn) Zal vanavond eens in mijn handboek(en) kijken en/of op de ETK. Jan demontage kuip - Guest - 04-09-2004 Reactie van bezoeker 'JanvdS', geïmporteerd van het oude forum: Quote:deze onderdelen zitten links en rechts aan de voorzijde van de tank (als het tenminste de delen zijn die ik denk dat het zijn) Het zijn niet de twee stukken rubber links en rechts van de tank. Deze zijn nog aanwezig. In het hadboek (Haynes) heb ik ook al gekeken. Kan hierin niets vinden. demontage kuip - Guest - 04-09-2004 Reactie van bezoeker 'Eelco', geïmporteerd van het oude forum: als je een fax hebt, mail me dan je nummer. Dan stuur ik een fotopie van de ETK of van Clymer's. Wat je beschrijft doet me denken aan een stuk horizontale binnenbekleding ter hoogte van de onderste bevestigingssteun. Ongeveer t.h.v. waar de kniestukken in elkaar passen. Is normaal niet zichtbaar, pas als je de kniestukken verwijderd hebt. demontage kuip - Guest - 04-10-2004 Reactie van bezoeker 'JanvdS', geïmporteerd van het oude forum: Quote:als je een fax hebt, mail me dan je nummer. Dan stuur ik een fotopie van de ETK of van Clymer's. Hoi Eelco, Mijn faxnummer is:084 719 5311; ik wil je ook een digitale foto toezenden als ik je emailadres weet. Het stuk is inderdaad afkomstig vanonder de kniestukken. Dat klopt, maar waar... Mijn emailadres: jvds@kennisnet.nl demontage kuip - Guest - 04-10-2004 Reactie van bezoeker 'Eelco', geïmporteerd van het oude forum: Hoi, Janvds, copieÎn van Clymer's zijn onderweg. ETK voegt niets aan deze afbeeldingen toe. Veel succes! demontage kuip - Guest - 04-10-2004 Reactie van bezoeker 'JanvdS', geïmporteerd van het oude forum: Quote:Hoi, Janvds, Hoi Eelco, Fax ontvangen. Het ontbrekende stuk is - voorzover ik het kan zien - nr. 4 (Gasket) op blz. 530 (tekening 127). Toch kan ik niet ontdekken waar dit stuk rubber precies geplaatst moet worden. 'k Heb zojuist al eens gezocht. De geperste ronding lijkt om een bout te moeten zitten. Zoals op de tekening zou het niet onder het linkerkniestuk behoren, maar ergens voorin de kuip. 'k Heb aan de linkerkant de radio zitten. Weet jij een oplossing? demontage kuip - Guest - 04-11-2004 Reactie van bezoeker 'Eelco', geïmporteerd van het oude forum: Hi, Janvds in de ETK (Ersatzteilkatalog) staan precies dezelfde afbeeldingen als die uit Clymer's. De gasket nr. 4 op blz. 530 heet in de ETK: Pakking rechts. Wat in de afbeelding in Clymer's nr. 17 is, staat in de ETK als pakking links vermeld. Ik vrees dat je bij een K100RT/LT eigenaar zult moeten afkijken als je hier niet verder mee komt. Veel succes. |