spiegels vastzetten - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: spiegels vastzetten (/showthread.php?tid=6675) Pages:
1
2
|
spiegels vastzetten - hermanraatgever - 11-12-2012 kan iemand mij helpen aan het "truukje" waarmee je spiegels op de spiegelarm kunt vastzetten, ik vermoed dat er onder het "mofje" een moer zit, maar krijg dat mofje niet naar beneden geschoven zonder schade.Het is trouwens een R100R, dus spiegels met armpje rechtstreeks op het stuur. herman spiegels vastzetten - Guest - 11-12-2012 ik ben in het bezit van een r100r en zal vanavond eens kijken of ik erachter kan komen. Ook ik heb een spiegel die er wat losjes bijhangt... Zit vast weer een of andere truk achter. Ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept. Ik zal vanavond eens kijken of ik erachter kan komen, mocht ik het vinden laat ik je het weten.Groet michel spiegels vastzetten - Guest - 11-15-2012 Nou, ik heb er een aantal malen naar gekeken maar moet toch even vertellen dat de bmw toch nog een aantal geheimen heeft voor mij. Ik zou het niet weten hoe de spiegel vast te zetten. Ikzelf heb er ook last van dat deze nogal lost zit. Hoop dat er nog iemand reageerd en de oplossing heeft. Michel. spiegels vastzetten - Guest - 11-15-2012 Herman, Heb er geen ervaring mee maar kun je de spiegel niet vastdraaien op de arm? Peter spiegels vastzetten - Guest - 11-16-2012 peter, zit met een soort kogelgewricht, maar wordt afgedekt door een soort plastic mof, met daaronder waarsch. een moer. het probleem is die mof (!!) moet ik die losdraaien of naar onder schuiven, tot nu toe beiden geprob, maar alleen schade in het plastic. herman spiegels vastzetten - Guest - 09-16-2013 Beste, de oplossing is niet eenvoudig. Ik heb dit ook gehad en een nieuwe spiegel moeten kopen het geheel niet aan de achterkant is vast te krijgen. Het enige wat je kan doen is de spiegel aan de voorzijde eruit halen. Vermoedelijk zet BMW de bout vast voordat de spiegel middels de kunststof rand er in geperst wordt. Grote uitdaging om dit dan weer los te krijgen. Vermoedelijk is dit de enige manier daar de achterzijde mij enig vloekwerk heeft gekost zonder resultaat. spiegels vastzetten - Guest - 09-16-2013 Bij de orginele BMW spiegels , rond , chroom . lange stelen . Daar zit toch aan de achterkant een Moer s.w. 19 . daar kun je die dingen onwrikbaar vastzetten . Ze trillen wel op een bepaald toerental , maar verlopen niet . Worden in de handvaten gemonteerd gaten 8mm , stelen zijn 10mm dik . Mischien heeft de sponsor ze nog . Spiegels met een kogelgewricht wat je niet kunt blokeren is op een motorfiets niks dan ellende . spiegels vastzetten - Guest - 09-18-2013 boxer-Bakra dit zijn dezelfde spiegels die ook op de K75 zaten die ik ooit in mijn bezit had, dus wel origineel BMW, maar niet met een moer aan de achterkant. het zijn zwarte spiegels met zwart kunststof behuizing met een konisch kokertje aan de achterkant over het kogelgewricht heen. de truuk zit in het kokertje!! draaien of schuiven bij een lange rit (afgelopen weekeinde duitsland) zakt de spiegel iets naar beneden, wat uiteindelijk wel lastig is misschien moet ik eens mee langs een reperateur, maar dan weet ik de uitkomst al - - nieuwe spiegels!! spiegels vastzetten - Guest - 09-22-2013 Ooit had ik ook steeds lamme spiegels. Ik heb ze vervangen voor exemplaren die met een steun aan de buitenkant van de kuip kuip vast zitten. Het voordeel is dat die spiegelsteun als een spoiler werkt en de (koude) rijwind afbuigen. spiegels vastzetten - Guest - 09-23-2013 zal ik toch eerst moeten sparen voor een kuip, het gaat om een R100R, met de spiegels op het stuur. |