tip en Tricks - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: tip en Tricks (/showthread.php?tid=6605) Pages:
1
2
|
tip en Tricks - 14qwonen23s90 - 09-03-2012 Hallo beste leden, Ik ben op zoek naar tekeningen voor speciaal gereedschap voor mijn BMWr50 van 1969of een adres waar je dit kan kopen. Wie kan mij daar bij helpen aub. groet Henk tip en Tricks - Guest - 09-03-2012 Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij staan in het boek Tipps und Tricks fur schnelle bmw's deze tekeningen. Volgens mij heb ik ergens nog een ingescande versie van dit boek. Zal het wel even nakijken. tip en Tricks - Guest - 09-03-2012 Hallo Fwalhof. Hardstikke leuk dat je de moeite er voor neem. groet Henk tip en Tricks - Guest - 09-03-2012 Heb dit boek als pdf formaat gevonden. Hier staan inderdaad enkele tekeningen voor speciaal gereedschap in, maar weet niet of dit de tekeningen zijn de je zoekt. Wil je dit pdf bestand wel toesturen, maar dit is ca. 37 mb groot. Ik weet niet of dit via email gaat lukken, maar wil dit wel proberen. Moet je mij wel even je email adres geven. tip en Tricks - Guest - 09-03-2012 Al ooit van "we transfer" gehoord? ff google-en! tip en Tricks - Guest - 09-04-2012 Ik heb de pdf. bestanden inmiddels opgesplitst, dus ik kan ze nu in een paar delen per email versturen. tip en Tricks - Guest - 09-04-2012 Beste FWalhof. Hardstikke bedankt. Mijn Email is selderbeek@gmail.com. Henk tip en Tricks - Guest - 09-04-2012 Als het goed is heb je de pdf bestanden ontvangen. Het moeten in totaal 8 pdf bestanden zijn. Laat maar even horen of het gelukt is. tip en Tricks - Guest - 09-04-2012 Beste Frits. Nogmaals bedankt ik heb er zeker wat aan wat je me gestuurd heb. Ik ga kijken of ik het gereedschap voor de koppeling kan laten maken door iemand. Het probleem is dat hij uit zijn 4 schiet tijdens het rijden. Heb al eerder de koppeling uit elkander gehaald met zwager en nieuwe onderdelen in gezet zoals lagers ed. Maar tijdens het rijden schoot hij er weer uit. Heb hier en daar geinformeerd en een persoon die klassiekers repareerd gaf aan dat als hij snel uit zijn 4 schiet de deksel verwarmd had moeten worden. Ik dacht eerst dat is een grap, maar na enig zoekwerk in een boekje op zolder stond inderdaa din de deksel tot 80 a 100 graden te verwarmen. Dus we gaan er mee verder of heb jij ook eventueel een suggestie. groet Henk tip en Tricks - Guest - 09-04-2012 De koppeling uit elkaar halen? Ik denk dat je de versnellingsbak bedoeld. Volgens mij moet je het probleem dan zoeken in versleten nokken op het tandwiel en/of teveel speling tussen de schakelvork en de meenemer. Ik dacht dat je de schakelvork ook kunt laten reviseren. Deze wordt dan opgelast en daarna weer op de juiste dikte gefreesd. Dit laatste moet je maar even (bij de Hobbyist) navragen. Er zijn vast gebruikers op dit forum die met dit onderwerp ervaring hebben. |