minimale bedrading voor /5 model - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: minimale bedrading voor /5 model (/showthread.php?tid=4936) |
minimale bedrading voor /5 model - Forum import - 01-05-2009 Reactie van bezoeker 'Pieter', geïmporteerd van het oude forum: hallo, eerst iedereen de beste wensen voor 2009 en dat we veel veilige km`s mogen rijden dit jaar en nu m`n vraag: ik wil m`n /5 BMW Bobber nog verder minimaliseren en nu is de bedrading en het koplamphuis aan de beurt, het enigste wat ik wil laten werken wat betreft bedrading is het voor en achterlicht, het remlicht en de claxon en gebruik maken van een kleine 12v accu, en er komt een andere koplamp op, heeft iemand daar ervaring mee en heeft misschien een schemaatje? bedankt [img]/import/photos/t5123s.jpg[/img] minimale bedrading voor /5 model - Guest - 01-05-2009 Reactie van bezoeker 'jasper', geïmporteerd van het oude forum: Lelijk verprutst ding, ZONDE !! minimale bedrading voor /5 model - Guest - 01-05-2009 Reactie van bezoeker 'Pieter', geïmporteerd van het oude forum: er is nix verprutst, want er was nix, alleen een kaal frame dan, en smaken verschillen, op dit soort reakties zit ik als iemand die vanaf 1978 onafgebroken met BMW`s rondtoert, te wachten minimale bedrading voor /5 model - Guest - 01-05-2009 Reactie van bezoeker 'Ruud Veen', geïmporteerd van het oude forum: Hallo, Dit is geen origineel model Grz, R minimale bedrading voor /5 model - Guest - 01-05-2009 Kom op heren, niet zo flauw. Pieter Ik zou in een origineel schema kijken hoe het laadcircuit werkt. Accu, dynamo, spanningsregelaar en controlelampje. Als je dat goed werkend hebt, kun je de stroomverbruikers aansluiten.. Dus in plaats van wegnemen, opbouwen. Zet wèl in het circuit een paar (zwevende) zekeringen. Op deze manier kun je zelf bepalen wat voor lampen etc je wilt hebben, èn wat voor schakelaars je gaat monteren. Ook houdt je optimale controle. Succes! minimale bedrading voor /5 model - Guest - 01-05-2009 Hoi. Ziet er leuk uit, nu nog een zijspan er aan. zie foto wat betreft de bedrading, je heb nodig - laadstroom controle lamp( onder de tank monteren )- olie druk lamp - sigma kilometer teller- groot/dim licht - knipper licht is niet verplicht dus !!! - plekje voor een eenvoudig contact slot/schakelaar aan/uit maak er wat leuks van. groeten staus [img]/import/photos/p31114s.jpg[/img] minimale bedrading voor /5 model - Guest - 01-05-2009 Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum: Alsof alles bij een BMW origineel zou moeten zijn, doe ik ook voor 100% niet aan mee. Lekker zelf zo maken alsdat jezelf mooi vindt, want kan het schelen wat een ander er van vindt als het niet origineel is. En waarom zou het uberhaupt origineel moeten zijn? heb al veel niet originele modellen gezien die veel mooier zijn als het origineel. Laat de creatieve geesten onder ons maar lekker hun gang gaan. minimale bedrading voor /5 model - Guest - 01-05-2009 Reactie van bezoeker 'Vinc', geïmporteerd van het oude forum: Hoi, leuk ding, doet me denken aan een oude Ural/Dnepr Grt, V. straals ps. denk aan je dynamo lichtje, is belangrijk minimale bedrading voor /5 model - Guest - 01-05-2009 Digustipus non est disputantum. Als iemand maar plezier aan heeft aan zijn motor. En als iemand een blinkend origineel heeft zonder afwijking, wil dat niet zeggen dat iemand een niet blinkend origineel maar wel met hetzelfde hart hier niet kwijt zou mogen om over zijn trots wat te vertellen. En het is een technische vraag dus ........ Bezitter van een blinkend origineel. [img]/import/photos/p31118s.jpg[/img] minimale bedrading voor /5 model - Guest - 01-05-2009 De gustibus non est disputandum :-) [img]/import/photos/p31119s.jpg[/img] |