ervaring met metzeler - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: ervaring met metzeler (/showthread.php?tid=3865) |
ervaring met metzeler - Forum import - 05-04-2007 Reactie van bezoeker 'Reyer Blankevoort', geïmporteerd van het oude forum: Ik zweer bij michelin macadam, die op dit moment niet leverbaar blijken te zijn. Ik voor en achter nodig. Mijn bandenman zegt dat de macadam nergens te krijgen zijn en michelin weet ook niet wanneer wel. Ik heb geen goede ervaring met bridgestone nu overweeg ik metzelers. Wie deelt ziijn ervaring met mij? Groeten, Reyer R80 1985 met s-kuipje ervaring met metzeler - Guest - 05-04-2007 Reactie van bezoeker 'Bep', geïmporteerd van het oude forum: Hallo, Ik heb zelf Metzlers op mijn r75/7 liggen ,Ik kan ze echter niet vergelijken met de andere merken. Wat me wel is opgevallen is dat de orgine oude Metzlers die op mijn motor lagen waarschijnlijk uitgehard waren ,en de voorband scheef afgesleten(dit is een bekend onverklaard fenomeen). Hierdoor reageerde mijn motor op ieder klein rilletje in de weg ,pas nadat eerst de voorband en naderhand ook de achterband vervangen waren (ook nog nieuwe schokbrekers achtergeplaatst,mischien hadden ook deze invloed) ,was het wiebelige rijden over De metzlers waren in het voorjaar echter erg duur =/-Ä 120,00 voor een achterband inclusief omleggen en balanceren. Ze worden volgenns mij nu in zuid amerika geproduceerd ,het zou me niets verbazen als de fabriek maar eens in de zoveel tijd een run van deze banden maakt en dat hoe langer die run geleden is de banden weer duurder worden. Dus eigenlijk heb je te maken met dagprijzen. Groeten Bep van Malde ervaring met metzeler - Guest - 05-04-2007 Reactie van bezoeker 'Rob G', geïmporteerd van het oude forum: Geen Macadam meer,rj nu met M20 van Macadam ipv Metzeler(moet wel zeggen was oud).Maar rij heerlijk met de Macadams. Rob G. ervaring met metzeler - Guest - 05-04-2007 Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum: Ik rijd op mijn R80 RT al jaren met Metzelers en ben er zeer tevreden over. Voor een ME 33 laser, achter een ME 77. In september 2006 betaalde ik, inclusief 2 nieuwe binnenbanden en balanceren, 232 euro bij de Molen in Reek (Brabant). Dirk ervaring met metzeler - Guest - 05-04-2007 Reactie van bezoeker 'Reyer Blankevoort', geïmporteerd van het oude forum: Dirk, Hoezo binnenbanden, je R80 RT heeft toch zeker gietwielen en tubeless banden? groeten, Reyer... ervaring met metzeler - Guest - 05-05-2007 Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum: Inderdaad geen Macadams meer te krijgen. Dus onlangs bij mij in de buurt Metzelers laten monteren. Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik vind de fiets echt beter sturen en minder ongevoelig voor dwarsribbels en andere ongein op de weg. Zo uit mijn hoofd betaalde ik rond de 190 euro voor en achter inclusief montage, binnenbanden en balanceren. ervaring met metzeler - Guest - 05-05-2007 Reactie van bezoeker 'Reyer Blankevoort', geïmporteerd van het oude forum: Henk,rnOok al binnenbanden???rngroeten, Reyer... ervaring met metzeler - Guest - 05-05-2007 Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum: Kreeg ik voor niks............... ervaring met metzeler - Guest - 05-05-2007 Reactie van bezoeker 'Jop', geïmporteerd van het oude forum: Hoi, Ik rijd sinds kort op Metzeler Lasertec rubbers, in mijn geval een verademing maar dat komt ook doordat de Macadam's die eronder lagen hard waren geworden (droogtescheuren). EÈn nadeel heeft de voorband; hij wordt instabiel in een bocht met oneffenheden in de weg. Maar verder prima grip, direct weer een dynamische motorfiets ! Ik rijd een K100RS ervaring met metzeler - Guest - 05-05-2007 Reactie van bezoeker 'Mart', geïmporteerd van het oude forum: Hoi, Ik rijd nu al weer op mijn tweede paar AVON Roadrunner AM 20/21. Was ooit een "Geheimtip" in een artikel over 2V BMW boxers in MARKT. Ben er zeer tevreden mee. Groeten, Mart |