Staande Twin - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: Staande Twin (/showthread.php?tid=3034) Pages:
1
2
|
Staande Twin - Forum import - 05-16-2006 Reactie van bezoeker 'Rob.G', geïmporteerd van het oude forum: (even een nieuw draadje) Beetje verliefd ben ik wel op de ST,alleen wel een beetje prijzig voor m'n butget voorlopig.Hoe zouden ze rijden? En niet in de gele of rode kleur,jammer. [img]/import/photos/t3143s.jpg[/img] Staande Twin - Guest - 05-16-2006 Reactie van bezoeker 'Rob.G', geïmporteerd van het oude forum: Quote:(even een nieuw draadje)Sorry,dit is de S,hoor. Dit is de ST. [img]/import/photos/p17254s.jpg[/img] Staande Twin - Guest - 05-17-2006 Reactie van bezoeker 'Piet', geïmporteerd van het oude forum: Ze moeten volgens Promotor goed rijden, ik vind het motorblok niet zo mooi, en het blok heeft onder helemaal geen bescherming, als je valt heb je meteen olie lekkage. Verder een goede vering, en super zuinige motor is 1 : 22 mee gereden. 'T is een verbetering van een oud ontwerp "de paralleltwin" de stalen achterketting is vervangen door een rubber aandrijfriem mooi. , Staande Twin - Guest - 05-17-2006 Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum: Alleen mis ik die typische uitsteeksels aan weerszijden, waar dat mooie geluid uit komt ;-) Egbert Staande Twin - Guest - 05-18-2006 Reactie van bezoeker 'Piet', geïmporteerd van het oude forum: Marco schiet me dood als ik dit zeg, maar Remus heeft al een andere uitlaat ontwikkelt die waarschijnlijk meer geluid produceert (+ db killer). Doordat de uitlaat zo weinig geluid maakt hoor je de binnenboel van de motor een beetje draaien stationair. Mag best een beetje meer herrie uitkomen vind ik. Verders moet de motor mooi rustig draaien, om de 360 graden een ontbrandingsklap ala Boxers! Wat denken de verstokte boxer rijders hier nu van? Wordt dit een hit? Mvgr. Piet. Staande Twin - Guest - 05-18-2006 Reactie van bezoeker 'Johs Heymink', geïmporteerd van het oude forum: Hallo, Ik ben een verstokte boxerrijder. Ik vind hem maar niks, er klopt iets niet..... Lef? Uitstraling? Magertjes? Een BMW K1200R heeft wel weer lef. Als ik daar op ga rijden ben ik verkocht, denk ik. Dus ik blijf bij mijn R60/5 met 900 CC. Groet Johs Staande Twin - Guest - 05-18-2006 Reactie van bezoeker 'Chris van Rooy', geïmporteerd van het oude forum: Quote:Marco schiet me dood als ik dit zeg, maar Remus heeft al een andere uitlaat ontwikkelt die waarschijnlijk meer geluid produceert (+ db killer). Doordat de uitlaat zo weinig geluid maakt hoor je de binnenboel van de motor een beetje draaien stationair. Mag best een beetje meer herrie uitkomen vind ik. Verders moet de motor mooi rustig draaien, om de 360 graden een ontbrandingsklap ala Boxers!Ik vind dat BMW al van zijn geloof was gevallen toen ze de K serie interosideerden! Toen die malle F-650 enduro italiaanse spagetti-fiets, en nu dit. Ik snap het allemaal wel denk ik, BMW heeft de reputatie van een oude lullen fiets. Om de jongere garde te veranthousiastmeren moet het allemaal blitzer. Maar het moet toch niet veel gekker worden! Ik rijd ook een Saab, Saab (Gm) heeft nu dus ook een SUV onder de naam Saab uitgebracht, en ik geloof binnenkort komt er nog een baby-Saab. Er is steeds minder klasse, alles vervlakt tot een hapklare commerciele brok techniek. Vervlakking, speelgoedmannetjes, milk-shake bekers op straat, en vooral veel Bling-Bling en lichtmetaal! Het gaat geweldig. Now night arrives with their purple regions........ Brothers and sisters, children of the pale forrest, children of night. Who among you will run with the hunted? Tomorrow we enter the town of our birth. I want to be ready! Knolrapen, lof, schorseneren en prei! Chris Grr............ :-( [img]/import/photos/p17307s.jpg[/img] Staande Twin - Guest - 05-19-2006 Reactie van bezoeker 'Jeep', geïmporteerd van het oude forum: Laat BMW gewoon de jeugd ook aanspreken! Als jij net als ik graag Boxer wil blijven rijden doe je dat toch gewoon. Toen de K-serie ingevoerd werd, wilde BMW de Boxer eruit hebben, dat pikten de klanten toch niet!! Dus gewoon voor ieder wat wils!!!!! Staande Twin - Guest - 05-19-2006 Reactie van bezoeker 'Jeep', geïmporteerd van het oude forum: Wat is overigens interosideren??? Staande Twin - Guest - 05-19-2006 Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum: chris nog een doors fan ?! leuk |