![]() |
11 stedentocht - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: 11 stedentocht (/showthread.php?tid=2784) Pages:
1
2
|
11 stedentocht - Forum import - 02-16-2006 Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum: Ik weet het het is geen technisch topic, maar ik wil graag weten wie van jullie er de offieci 11 stedentocht - Guest - 02-16-2006 Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum: je kan hem toch ook een week later rijden ? 11 stedentocht - Guest - 02-16-2006 Reactie van bezoeker 'baksteenjob', geïmporteerd van het oude forum: Ik heb vorig jaar en afgelopen jaar de elfstedentocht gereden. Als je hard wilt rijden..niet gaan.. als je vreselijke toeren wilt uithalen.. als je gaat om motoren te kijken, gaan! als je gaat voor echt motorgevoel, Gaan! Wel erg leuk om mee te rijden! Wel op tijd opgeven bij de organisatie, de tocht is meestal wel vol (3600 motoren) Opgeven kan op de site van de friesche motorclub. Job 11 stedentocht - Guest - 02-16-2006 Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum: Quote:je kan hem toch ook een week later rijden ?Zekers, ook een week eerder. maar dat was mijn vraag niet. 11 stedentocht - Guest - 02-17-2006 Reactie van bezoeker 'Marinus', geïmporteerd van het oude forum: De 11-stedentocht heb ik al zo,n 17 keer gereden. In 2005 voor de laatste keer, daarvoor de laatste 15 jaar niet. In den beginne (plm.1965) moesten we, vanuit Z-O Brabant door alle steden en dorpen naar Leeuwarden. De A50 bestond immers nog niet. Het mooiste stuk was de Koningsweg over de Veluwe. Daar had je ook vaak de scheiding van het klimaat; bewolkt of zon, regen of droog, sneeuwresten of niet, enz.enz. Als er vrouwvolk meeging namen we een pensionnetje; vrouwvolk buurten, manvolk biljarten. Het enige kleine nadeeltje nu is de voorinschrijving. Als je op het laaatste moment niet kunt ben je toch je tientje kwijt. De BMW's (R50 - R75/6) hebben me nooit laten staan. Conclusie; motorrijden is tijdloos en kan je niet vanachter een scherm of uit een boekje, dit jaar ben ik er weer! Tot ziens, groetjes, M. 11 stedentocht - Guest - 02-19-2006 Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum: ok, antwoord op je vraag is wel: ja, ik heb hem gereden ! en nu ? 11 stedentocht - Guest - 02-19-2006 Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum: Dank voor je antwoord. Wat vond je er van Peter? Heb je hem gereden op de officiÎlle dag? of later eerder? 11 stedentocht - Guest - 02-19-2006 Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum: later, mooie omgeving, en dan juist geen last van drukte! grt, peter 11 stedentocht - Guest - 02-20-2006 Reactie van bezoeker 'Reyer Blankevoort', geïmporteerd van het oude forum: Ton, Wat een merkwaardige vraag, het antwoord is altyd ja of nee. Ga je dat in een grafiek verwerken? Wel weten we nu dat jij het eenmaal gedaan hebt, al weten we niet precies wanneer. Ook weten we nu dat jij het te druk vond. Hoeveel keer heb je al langs de kant staan kijken? Groeten, Reyer R80 1985 (met s-kuipje) 11 stedentocht - Guest - 02-20-2006 Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum: Quote:Ton,Hoi Reyer, het gaat mij niet om het ja of nee en de grafiek. het gaat mij om de verhalen achter de rit, de beleving van het rijden van de tocht der tochten en hoe in welke omstandigheden. Druk of juist niet druk. OOk gaat het mij om de soms kleine opmerking die iemand maakt , iets wat je niet kunt bedenken achter een toetsenbord maar wat je moet hebben meegemaakt. Zoals de reactie van voor de tijd van de snelwegen, daaar gaat het mij om. Er is mij nldeze vraag voorgelegd en of ik ik zo,n tocht eventueel mee wil organiseren maar dan buiten de officiÎle rit om. Daarvoor inventariseer ik verhalen geen statestieken en grafieken. |