BMW ouwe-lullenmotor? - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: BMW ouwe-lullenmotor? (/showthread.php?tid=2608) |
BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 11-07-2007 Reactie van bezoeker 'Conrad', geïmporteerd van het oude forum: Het bijvoegen van een foto lukte niet direct. . .was een Word document. Hier is en .jpg foto van mijn R80RT. Conrad [img]/import/photos/p25816s.jpg[/img] BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 11-07-2007 Gefeliciteerd de 250 gepaseerd BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 11-07-2007 Reactie van bezoeker 'Conrad', geïmporteerd van het oude forum: Quote:Gefeliciteerd??????? Kan je dit toelichten? Ik ben pas 63! BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 12-03-2007 Reactie van bezoeker 'Monica', geïmporteerd van het oude forum: Geldt een "ouwe tut" ook? Ben 43, rijdt nu twee jaar BMW F650 CS, woorn-werk verkeer, met heel veel plezier! Vriend (45) rijdt een BMW R1200C Indipendent, helaas niet zo vaak (afgelopen jaar maar 500 km...) maar dat is een ander verhaal! Onze leeftijd heeft alleen niet veel effect op het gemiddelde... Maar leuk om al die verhaaltjes te lezen! BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 12-03-2007 Reactie van bezoeker 'Vino', geïmporteerd van het oude forum: Quote:<blockquote>Heb 14 dagen na het behalen van mijn rijbewijs op 43 jarige leeftijd(nu 44)een BMW R100RT '82 gekocht helemaal geweldig geen 13 in een dozijn ding maar eentje met uitstraling,wil ik wat snellers,moderners pak ik de Triumph van mijn vriendin,dus ouwe lul jammer dan zo voel ik me niet en wat een ander er van denkt,rug op buik af en .......als duikplankBeste Vino, Even terzijde: mooi zadel heb je erop!! Hoe kom je eraan? Ik heb 100RT 1981 en 'ben ernaar op zoek!! Graag reactie en bedankt alvast.</blockquote>Hallo Ronald, Zit sinds behoorlijk lange tijd weer eens bij het forum en zie nu pas je vraag,sorry hiervoor. Zadel zat er al op toen ik de motor kocht,overigens zit er nu een ander zadel op omdat de pin eraf gebroken is je weet wel waar je hem mee borgt en op slot kan doen,motor is nu RT af, kuip eraf en RS zadel en stuur naked dus,reden dat ik zo laat reageer is dat ik als hobby projekt een HD Electra Glide gekocht uit 1980,moet hoop aan gebeuren er gaat veel tijd in zitten.Maaaaar de BMW blijft Gr Vino BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 12-04-2007 Quote:Honda,Yamaha,Suzuki,Honda,Honda,Moto Guzzi, Honda,Muz,Honda, Honda en dan nu een BMW R80RT. Karakter te over, goede zithouding, ongecompliceerde techniek maar moet toch wel wennen. Liefde moet groeien zegt men. Ben 45 jaar oud/jong en vind het geen ouwelullenmotor, ook nooit gevonden. Ik hoop dat ik mijn ware liefde nu gevonden heb. ;-) P.S. Ga over 3 maandjes met de motor toeren door Noorwegen, zijn er nog ervaringen te delen? Reacties zijn welkom. vr.gr. Ronald.ben het helemaal met je eens rijzelf ook een r80rt van1986 ben 44jaar en rij al 15 jaar bmw groetjes marc BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 12-04-2007 Reactie van bezoeker 'Conrad', geïmporteerd van het oude forum: Ik zit al meer dan een jaar in de berekening van gemiddelde leeftijd (63 nu). Ik vraag me af of iemand die 5 jaar geleden 60 was nu nog in de berekening 60 jaar is of dat ie er 5 jaar bij krijgt. Dit laaste behoort het geval te zijn. Vervolgens, als er iemand dood gaat meldt ie zich niet af en blijft zijn leeftijd meetellen in de berekening. Ik ben nog niet dood maar had het kunnen zijn. . .op 14 september j.l. is mijn mooie rode R80RT in stukken gereden tegen een auto die zo maar uit een uitrit kwam. Motor total loss. Mijn rechter schouder een Tossy 2 opgelopen(lastig en pijnlijk. . .nog steeds). Ik ben rechtshandig. . .wel lastig. Moet ik nu afmelden omdat ik geen motor heb? Ik heb nog geen ander paard en geen geld om er een te kopen. Meldt me maar af. Dat zal de gemiddelde leeftijd van de oude lullen een beetje neerhalen! :-) BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 12-05-2007 Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum: Quote: Ik zit al meer dan een jaar in de berekening van gemiddelde leeftijd (63 nu). Ik vraag me af of iemand die 5 jaar geleden 60 was nu nog in de berekening 60 jaar is of dat ie er 5 jaar bij krijgt. Dit laaste behoort het geval te zijn.Tja, Conrad... Het is nu inderdaad welletjes geweest om de tussenstand te berekenen. Overmorgen is het item 2 jaar oud. En inderdaad, er kunnen mensen afvallen, hopelijk blijven ze daarbij wel in leven... Ik heb bij elke tussenstand rekening gehouden met de verstreken maanden, maar natuurlijk niet met afvallers. Ik hoop dat jij weer zodanig opknapt en een leuke prijs wint of iets dergelijks zodat je weer motor kan rijden. Balen dat zo'n ongeval zo'n abrupt einde kan maken aan iemands hobby. Sterkte! De man met de gemiddelde leeftijd van BMW-motoreigenaren... BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 12-05-2007 Reactie van bezoeker 'Conrad', geïmporteerd van het oude forum: @Roel(en anderen), Ja het is zeker balen! Ik had veel plezier op die motor. Heb wel een redelijk prijs van de verzekring gekregen maar heb daarvan een belastingschuld betaald. Ik wacht nu op de hoofdprijs in de Weekend Miljoenairs Quiz.(Waiting for Godot). BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 12-08-2007 Reactie van bezoeker 'Jan Leunissen', geïmporteerd van het oude forum: Hallo Roel, Leeftijden van BMW rijders in mijn vriendenkring zijn: 42-62-63-66-68-63-63-72 Ben zelf 68 dus een mooi groepje snotneuzen. M.v.g. Jan |