BMW ouwe-lullenmotor? - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: BMW ouwe-lullenmotor? (/showthread.php?tid=2608) |
BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-07-2006 Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum: Nou Roel mijn boxer van '79 kun je uit je archief halen. Na 18 jaar trouwe diens bij mij is de eindstand is 270.600 geworden Kenteken is opgestuurd. Motor gaat dienst doen in het frame van een EML zijspan na een revisie. Alles viel tegelijk uit elkaar en ik moet binnenkort verder rijden (enkele reis was 20 wordt 40km) Ik rij nu fluitketel. Een K75RT uit '93/'94 ex marechaussee met ABS 68.000km Oja, ik 45jaar nu. BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-07-2006 Reactie van bezoeker 'Peter vo', geïmporteerd van het oude forum: Jan, Ga je nu wel goede olie gebruiken ? ;-) BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-07-2006 Reactie van bezoeker 'Peter vo', geïmporteerd van het oude forum: Jan, trouwens zonde om een belasting vrij kent. op te sturen ! BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-07-2006 Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum: "goeie" olie 270.600km... Blijkbaar gebruikte ik die al :-) BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-07-2006 Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum: Oja dat frame. 200.000km geleden heb ik hem eens in een taxi geboord. Sinds dien had ik een wat kortere wielbasis... Dus jullie klassiekers worden zo alleen maar meer waard! Een bedankje is hier wel op zijn plaats lijkt mij ;-) BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-07-2006 Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum: Jan, bedankt! En kijk uit dat de fluitketel geen snelkookpan wordt... BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-07-2006 Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum: Heb met 17 jaar zonder rijbewijs mijn eerste BMW 500 gekocht. Ben nu 56 en heb nu een SUZUKI GS750E 1982 uit canada en een BMW R1100RS 1994 uit Duistland. Beide motoren bevallen mij prima. BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-07-2006 Reactie van bezoeker 'Peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum: Jan, dat is wel een aardige kilometrage te noemen ja, aldi olie reed je toch mee?. ik blijf me verbazen, ieder zijn olie.. ok, jan bedankt! voor het unieker maken van onze boxers. BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-17-2006 Reactie van bezoeker 'h dame', geïmporteerd van het oude forum: Quote:Bij het onderwerp 'kwaliteit BMW' concludeerde ik voorzichtig dat de aan BMW toegeschreven kwaliteit m.i. vooral te danken was aan de vaak hogere leeftijd van de BMW-berijder (oudere rijders rijden GEMIDDELD rustiger en dus gaat het blok langer mee).ik heb een r75/6 gekocht kun je mij een prijslijst op sturen van onderdelen BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 09-18-2006 Reactie van bezoeker 'Pieter Lettinga', geïmporteerd van het oude forum: Quote:Bij het onderwerp 'kwaliteit BMW' concludeerde ik voorzichtig dat de aan BMW toegeschreven kwaliteit m.i. vooral te danken was aan de vaak hogere leeftijd van de BMW-berijder (oudere rijders rijden GEMIDDELD rustiger en dus gaat het blok langer mee).Mijn drie motormaten en ik rijden BMW. Ik ben 54. Mijn maten zijn 39, 42 en 55. |