![]() |
BMW ouwe-lullenmotor? - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: BMW ouwe-lullenmotor? (/showthread.php?tid=2608) |
BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-14-2006 Reactie van bezoeker 'Hans Huizer', geïmporteerd van het oude forum: even een foto van mijn raspaarden [img]/import/photos/p18569s.jpg[/img] BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-15-2006 Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum: Zal het gemiddelde ook nog even omhoog gassen: Ben dit jaar maar liefst 50 jaar geworden, heb sinds 1981 een R75/5 van 1972. Deze was in tour uitvoering en wordt nu omgebouwd naar caferacer met het daarbij behorende zeer sportieve geluid en diverse veranderingen ter kieteling aan het motorblok. Was dus 25 jaar toen ik op zo'n oude lullen motor stapte. Maar: tijden veranderen en dus wordt ik weer jonger, dit maakt natuurlijk de gemiddelde leeftijd uit rekenen weer wat lastiger. BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-15-2006 Reactie van bezoeker 'ed', geïmporteerd van het oude forum: mijn antwoord is ja heb mij verdiept in bmw, in bmw zaken , bmw forum's bmw rijders, gemiddelt genomen kom ik tot boven staand antwoord zeker nu ik enkele bmw kopers bij mij thuis heb gehad jammer maar het is zo mijn mening is dat de motor die benaming heeft vanwege het gedrag van zijn rijder heeft niets met hard rijden te maken groet fred BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-16-2006 Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum: Mijn laadstroom probleem bleek het koperen litze draad te zijn die aan de koolborstel vast zou moeten zitten. BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-16-2006 Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum: Ook maar even het gemiddelde opschroeven: 52 jaar en rijd op een R100RT, heb ook nog een R75/7 waar ik tot 2 weken geleden op reed, maar die gaat nu in restauratie. BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-17-2006 Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum: Hey Hans, die gele zal best wel een hoop herrie maken. Jij bent op dat ding ook wel op 5Km afstand te horen;-) Egbert BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-17-2006 Reactie van bezoeker 'frank ', geïmporteerd van het oude forum: Die gele blaast zichzelf vast achteruit dus het geluid zal steeds verder afnemen. frank. BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-17-2006 Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum: Ook lawaai is mij totaal vreemd! [img]/import/photos/p18626s.jpg[/img] BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-19-2006 Reactie van bezoeker 'Alex', geïmporteerd van het oude forum: Rij inmiddels al de nodige jaren op BMW. Dit na op 17 jarige leeftijd (oefenrijbewijs)begonnen te zijn op een JAWA . Het is iedere dag weer een feest om op de R100RT te rijden. Ben 41 jaar en zal niet snel meer van motorfietsmerk veranderen !!! BMW ouwe-lullenmotor? - Guest - 07-19-2006 Reactie van bezoeker 'Rob Goulooze', geïmporteerd van het oude forum: Goeie smiddags,hier ook een R100RS rijder,de RS is van 1980 en ik van 1958.Heb er nu 2 jaar en heb er leuke en minder(aanrijding huisvrouw) leuke dingen mee beleefd.Het is een karaktervolle machine die je met respect moet behandelen.Tot nu toe,heeft ze mij nog niet in de steek gelaten.In mijn ,,jonge,,jaren een BSA-b33 gereden van 1956 met een grote magneet er achter aan hangen en een Honda cb 500F uit de 70r jaren.Zag toen in het Sauerland hoe de BMW met gemak de bergen beklom en ik met de cb350F(honda van maatje)mijn linker voet in de verstuiking moest schakellen,Sjaapoo voor Frits,zo'n een moest ik ook hebben! Nu zo'n 30 jaar later ben ik de trotse eigenaar van mijn RS,geweldig toch! Daa-grtn,Rob G. [img]/import/photos/p18653s.jpg[/img] |