Marco Stubenitsky - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: Marco Stubenitsky (/showthread.php?tid=1729) |
Marco Stubenitsky - Guest - 02-04-2005 Reactie van bezoeker 'philip ', geïmporteerd van het oude forum: marco kan gefundeerd een nieuw licht op een probleem werpen, waardoor je opeens tot de oplossing komt die je al lang zocht. Ik kijk altijd uit naar de reactie van marco. Philip KRS + EML RT Marco Stubenitsky - Guest - 02-05-2005 Reactie van bezoeker 'Robin Meeldijk', geïmporteerd van het oude forum: Hey Marco zoals je weet heb je me meer dan ÈÈns geholpen met het aansturen en repareren van bv mijn kilometerteller ik vindt het daarom jammer dat je er weer mee gaat stoppen ik hoop dat de bovenstaande reacties genoeg zeg en je op je beslissing terug komt. toch een kleine opmerking als je je aan iedereen stoort die wat over je schrijf of zegt dan wordt het leven stukken minder leuk dus laat ze toch LULLEN. Robin K100RS Marco Stubenitsky - Guest - 02-05-2005 Reactie van bezoeker 'Christophe', geïmporteerd van het oude forum: @ Marco: blijven! Marco Stubenitsky - Guest - 02-05-2005 Reactie van bezoeker 'EdB', geïmporteerd van het oude forum: Ben het met alle bovenstaande uitingen eens. Kom op Marco, laat je niet kisten. Groet, Ed. Marco Stubenitsky - Guest - 02-05-2005 Reactie van bezoeker 'maarten', geïmporteerd van het oude forum: Marco Door de negative reacties en opmerkingen van een paar (domme)mensen laat je je toch niet op je kop zitten?! Persoonlijk heb ik altijd veel waarde gehecht aan je heldere uitleg van veel technische zaken, en gezien de reacties hierboven nog meer mensen! Ik hoop dat je je bedenkt en ons nog veel wijzer kan maken op bmw-tecnisch gebied. Marco: kom op !!!!! motorgroet maarten Marco Stubenitsky - Guest - 02-06-2005 Reactie van bezoeker 'Marco Stubenitsky', geïmporteerd van het oude forum: Beste Mensen, Ik wil bij deze mijn welgemeende dank uitspreken voor de brieven van jullie, waarddor ik mij welgemeend ontroert voel. Nimmer heb ik kunnen denken dat velen van jullie mijn hersenspinsels toch waarderen, daarvoor mijn oprechte dank. Ook vind ik het bijzonder plezierig dat jullie mij hebben geholpen om dit te kunnen inzien, inderdaad kost het toch veel tijd en energie, wat ik met veel liefde heb kunnen opbrengen. Het is niet erg om negatieve op- of aanmerkingen te krijgen, maar ik vond deze opmerkingen beneden de maat. Jullie hebben denk ik helemaal gelijk door te stellen dat wij van elkaar moeten leren en kennis moeten overdragen opdat onze hobby, onze BMW, maximale prestaties kan leveren in de meest ruime zin. Dit moet volgens mij in combinatie zijn zowel de prakijk als enige achtergrond informatie of het hoe en waarom. Je zult het wellicht niet geloven, ik heb nog nooit aan een BMW gesleuteld, anders dan olie en een bougie. Als je een M(H)TS opleiding gaat volgen om een sublieme technicus te worden, krijg je 80 % of meer theorie gedoceerd. Nogmaals bedankt, inderdaad heb ik het erg druk met de nieuwe job, die mij goed bevalt. Het zal jullie misschien ook blij maken dat ik met alle positieve berichten besloten heb om door te gaan met het forum en zal trachten het kaf van het koren te onderscheiden, opdat wij ons niet door onbenullen laten kisten. Met vriendelijke groetjes, Marco Stubenitsky Marco Stubenitsky - Guest - 02-06-2005 Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum: @Marco: ik ben het er unaniem mee eens!! Goed zo! Marco Stubenitsky - Guest - 02-06-2005 Reactie van bezoeker 'a.gerritsen', geïmporteerd van het oude forum: MARCO WELKOM TERUG. Marco Stubenitsky - Guest - 02-06-2005 Reactie van bezoeker 'boet', geïmporteerd van het oude forum: B(ack), M(arco) W(elcome) Marco Stubenitsky - Guest - 02-06-2005 Reactie van bezoeker 'Ton Nijkamp', geïmporteerd van het oude forum: Marco, Te zien aan je bijdragen van vandaag, ben je meteen weer goed van start gegaan. Welkom terug! Groeten, Ton |