uitlaatbochten R65 noodoplossing - Printable Version +- Hobbyist Forum (https://www.hobbyistforum.nl/mybb) +-- Forum: Algemeen (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussie (https://www.hobbyistforum.nl/mybb/forumdisplay.php?fid=7) +--- Thread: uitlaatbochten R65 noodoplossing (/showthread.php?tid=1322) Pages:
1
2
|
uitlaatbochten R65 noodoplossing - Forum import - 08-23-2004 Reactie van bezoeker 'Dolf Peeters', geïmporteerd van het oude forum: Mijn R65 had erg slechte voorbochten. Deze winter gaat hij uit elkaar, komen er ook originele bochten op. Maar voorlopig heb ik met een half uurtje werk een stel DNEPR bochten gemonteerd. uitlaatbochten R65 noodoplossing - Guest - 08-23-2004 Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum: Heiligschennis, dat is het. Ik kom deze week wel even kijken! uitlaatbochten R65 noodoplossing - Guest - 08-24-2004 Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum: Dolf, Leuk dat je dit meedeelt maar niemand gaat je dit nadoen, ook niet voor een dag. Dan maar meer herrie. Richard uitlaatbochten R65 noodoplossing - Guest - 08-25-2004 Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum: NEP bocht, dus... uitlaatbochten R65 noodoplossing - Guest - 09-02-2004 Reactie van bezoeker 'oossanen', geïmporteerd van het oude forum: LEUK! ik heb onlangs een tijd met zo een zijspan gereden, leuk apparaat, andersom worden ook onderdelen op dneprs gebruikt van bmw, laten we daar niet moeilijk/kinderachter om doen. zeurders zat op de aardkloot. grt,peter-r45- uitlaatbochten R65 noodoplossing - Guest - 09-02-2004 Reactie van bezoeker 'Dolf Peeters', geïmporteerd van het oude forum: Blije text! Er moet minder gezeurd worden. En als Ural rijder weet ik dat Russen door transplantie van BMW delen beter worden. Maar ik was bang dat mensen zouden schrikken van het idee dat er Russische componenten op een BMW geschroefd worden. Aanstaande zaterdag ga ik met mijn Rius op bezoek bij Theo Terwel uit Vorden. Als ik mijn bobines weer niet opbrand. Theo houdt dfaar zijn R90S treffen. Komt zelfs een Fin naar toe. uitlaatbochten R65 noodoplossing - Guest - 09-02-2004 Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum: Dolf, wij hebben elkaar gesproken bij Gossie, ik had die legergroene, met russische tekst op de tank! werk je nog bij amk ? grt, peter uitlaatbochten R65 noodoplossing - Guest - 09-02-2004 Reactie van bezoeker 'Dolf Peeters', geïmporteerd van het oude forum: Jo! Herinner ik me1. Mooi was dat, die teXt! Ik heb het artikel nog van de site van die lokale krant geplukt! Zit nog steeds AMk's te maken. En Motor Emotions. En Motor Klassieks . En het automobiels... Het kan raar aflopen met eeen verdweaalde mtser. Gelukkig heb ik nu een BMW. Komt alles toch nog goed. Allleen blijft de bak uit zijn 1 springen. Maar dat is een klus voor van de winter. En met de info op deze site durf ik allle klussen aan. Maar jij hebt dus ook een BMW? uitlaatbochten R65 noodoplossing - Guest - 09-02-2004 Reactie van bezoeker 'leo', geïmporteerd van het oude forum: OkÈ Dolf, je mag ze even laten zitten. Als we d'r maar van op aan kunnen dat er komende winter weer BMW-bochten op komen. Zag ik jou een of twee zaterdagen geleden in Dieren bij hoe-heet-ie-ook-alweer met jouw zwarte Ural-span met bijzondere wielen? uitlaatbochten R65 noodoplossing - Guest - 09-02-2004 Reactie van bezoeker 'Dolf Peeters', geïmporteerd van het oude forum: Hoi Leo! Heb ik een gezicht bij de naam! Leuk! Dawazzik dus.Was bij Gekra, mijn hofleverancier voor onduidelijke dingen. Jammer dat de RDW nu zo moeilijk doet over die ex Deense R65GSjes van hem. Wil je niet geloven wat een bureaucratie. Het gaat om raszuivere BMW met alle inentingspapieren! En met mijn bochten gaat het goedkomen. Maar ik wil eerst ff wat kilometers maken. Van de winter gaat hij uit elkaar. In Spankeren zit een goeie poedercoater. Ik zit al droog te zwemmen om via deze site de spullen te bestellen... Ik heb nog nooit digitaal gekocht. Moet ik met Theo Terwel gaan pratenwat echt mooi spuitwerk nou kost... BMW eigenaaarschap maakt het mooiste in de mens los! Tot ziens! |