Voor het nieuwe forum, klik   hier
Rudyhadee
In Duitsland zijn ze dus nog gekker als hier en weten ze de mooiste creatie's neer te zetten, zie voorbeeld foto's. Niks origineel dus: foto 1

14 reacties

  1. Rudyhadee
    foto 2

  2. Rudyhadee
    foto 3

  3. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Rus', geïmporteerd van het oude forum: Welk type Ural was dit ooit ?

  4. Forum import
    Reactie van bezoeker 'arnold', geïmporteerd van het oude forum: Bij de laatste foto is de R26 wel erg mooi.

  5. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Eric', geïmporteerd van het oude forum: Damn..doe krauser blokken zijn zeldzaam...prachtig ding!

  6. Forum import
    Reactie van bezoeker 'louis van rijn', geïmporteerd van het oude forum: Hi gents... Kijk eens met meer technische ogen naar de details... De langere aanzuigkelken geven aan dat het koppel al bij een lager toerental zal inkomen. Het lijkt erop dat de optimale lengte op een bank is afgestemd. Dellorto's met acceleratie pompjes, zal wel een dikkere sproeier bezetting inzitten. De krauser-koppen laten tot ca 8200 rpm vermogen toe voor ze afsnijden. Een twee in een met een megafoon op 't eind? Zou het blok intern vol zitten met titanium drijfstangen etc, dan zit er bij een dikke 1000 cc wel 90 of meer pk's in... Zie ik een silent hectik ontsteking erop zitten? Verder zal deze monoshocker wel de nodige gewicht operaties hebben ondergaan. Het lijkt wel de pre-proto van een modernere R. Dit is net effe geen Ural of Jawa. GaRoeten Louis, R100RS

  7. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Sjako', geïmporteerd van het oude forum: vanwaar heeft hij het bovenste motordeel verwijdert en de startmotor lijkt boven de bak te hangen ? welk doel dient dat ? Ook lijkt hij benzine kraan verwarming te hebben, die uitlaat loopt er op ? 1 cm langs ?

  8. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum: Kickstart blok is strak afgewerkt zo zonder de deksels van dynamo, startmotor en luchtfilter

  9. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Sjako', geïmporteerd van het oude forum: Vanwaar die rare uitlaat, zo omhoog, door die kont heen ? Onderlangs is toch ook prima ?

  10. Rudyhadee
    Hier de Aluette, met uitlaten onderlangs:

  11. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Sjako', geïmporteerd van het oude forum: Oei, die vind ik wel mooi, zeker het klassieke aan het geheel!

  12. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum:
    Hi gents... Kijk eens met meer technische ogen naar de details... De langere aanzuigkelken geven aan dat het koppel al bij een lager toerental zal inkomen. Het lijkt erop dat de optimale lengte op een bank is afgestemd. Dellorto's met acceleratie pompjes, zal wel een dikkere sproeier bezetting inzitten. De krauser-koppen laten tot ca 8200 rpm vermogen toe voor ze afsnijden. Een twee in een met een megafoon op 't eind? Zou het blok intern vol zitten met titanium drijfstangen etc, dan zit er bij een dikke 1000 cc wel 90 of meer pk's in... Zie ik een silent hectik ontsteking erop zitten? Verder zal deze monoshocker wel de nodige gewicht operaties hebben ondergaan. Het lijkt wel de pre-proto van een modernere R. Dit is net effe geen Ural of Jawa. GaRoeten Louis, R100RS
    Wat ook opvalt is de labda-meting in de uitlaat, dat zie eigenlijk alleen igv electroniche injectie. Zou hij een uitlezing van de uitlaattemp hebben ter controle van het mengsel? Jan (R80RT '87)

  13. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Eddie', geïmporteerd van het oude forum: Lambda sensor zit er voor spek en bonen, gaat nergens heen. Groetjes, Eddie L