Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb ooit een 100 watt lamp in de koplamp van een Guzzi gehad. Dat gaf geweldig licht en aangestuurd via een relais was de bedrading geen probleem.
Het probleem was dat na een tijdje de 100 watt lamp compleet gesmolten was. Ik denk dat de koplamp te klein was en dat de lamp daardoor zijn warmte niet kwijt kon.
Ad
Reactie van bezoeker 'Paul.', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi.
Ik rij alweer een tijdje met zo'n lamp rond in een 1100RS (zelfde koplamp), zonder problemen.
Groeten, Paul.
Reactie van bezoeker 'Wil', geïmporteerd van het oude forum:
Er zijn wel verschillen in die grote pitten.
Als je op Ebay kijkt dan wordt er aangeboden:
100/55 (dus 100w grootlicht en 55w dim)
100/90
en 130/100
Die laatste is er alleen in blank. De anderen ook in blauw
Reactie van bezoeker 'Marinus', geïmporteerd van het oude forum:
Als je meer licht wilt hebben kun je er toch veel
beter een halogeen lamp in zetten dan heb je
met het zelfde vermogen toch al veel meer licht
en geen gekloot dat het relais of koplamp verbrand.
Reactie van bezoeker 'Marinus', geïmporteerd van het oude forum:
Beste Rob
Als er orgineel al een Halogeen lamp in zit
ga je toch niet in de tijd terug door weer
een gloeilamp te monteren met alle
nadelige gevolgen van dien.
groeten Marinus .
Beste Rob
Als er orgineel al een Halogeen lamp in zit
ga je toch niet in de tijd terug door weer
een gloeilamp te monteren met alle
nadelige gevolgen van dien.
groeten Marinus .
Een halogeenlamp is ook een gloeilamp. En die 90 W lamp is een halogeenlamp. Ze worden gebruikt bij landbouwvoertuigen en door rallyrijders.
11 reacties
Richard
Forum import
Forum import
Forum import
Forum import
Forum import
Forum import
j_vervloet
Forum import
j_vervloet