Voor het nieuwe forum, klik   hier
Eronderd
hoi, ik heb mij, als beginnend sleutelaar, een carbtuner aangekocht en een werkplaatsboek. Ik dacht dat het zo wel moest lukken. Echter staat niet echt duidelijk in het boek omschreven hoe te werk te gaan. Ik heb op de site van ene Beb (van dit forum) gekeken die wel een knappe uitleg geeft, maar eerlijk gezegd heb ik een beetje schrik om eraan te beginnen. Is er iemand (bij voorbaat niet al te ver van het Antwerpse) die mij een enorme dienst zou kunnen/willen bewijzen door dit een keertje aan mij voor te doen, zodat ik het de volgende keer zelf kan a.u.b. ? Ik bak alvast een lekkere apelcace om mee te pakken ;-) Alvast veel dank, Guy.

4 reacties

  1. wouter
    Het is niet zo gek moeilijk hoor, ik woon helaas niet echt ( lees: echt niet ) in de buurt van antwerpen. Als je kleppen goed gesteld zijn etc kun je gewoon de carbtune aansluiten en zien of er een verschil is. dit verschil kun je vervolgens oplossen door aan de kabels te draaien, je zet ze dus strakker of losser ( let hierbij wel op een klein beetje speling. ) sluit ze gewoon eens aan en je zult zien dat het niet zo moeilijk is. gr Wouter

  2. Bep
    Het is niet zo gek moeilijk hoor, ik woon helaas niet echt ( lees: echt niet ) in de buurt van antwerpen. Als je kleppen goed gesteld zijn etc kun je gewoon de carbtune aansluiten en zien of er een verschil is. dit verschil kun je vervolgens oplossen door aan de kabels te draaien, je zet ze dus strakker of losser ( let hierbij wel op een klein beetje speling. ) sluit ze gewoon eens aan en je zult zien dat het niet zo moeilijk is. gr Wouter
    Let op!! Dit klopt niet ,je moet eerst de gaskleppen synchroniseren ,met voldoende speling op de kabels ,en daarna de gaskabels. Groeten, Bep van Malde

  3. wouter
    Sorry, dit was ingedekt door het ETC.... :) Volg anders het lijstje van de website van bep zit je sowieso goed. succes!