Voor het nieuwe forum, klik   hier
Forum import
Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum: sinds een 2 maanden in het bezit van een K1100 RS jaartal 96 met 35000 km. volgens het onderhoudsboekje zou er super in moeten. ik heb een keer normaal getankt en de motor rijdt prima, houdt niet in, loopt niet op 3 pitten oid. nu vroeg ik mij af of er toch nadelen aan kleven als ik op normaal blijf doorrijden.

7 reacties

  1. Forum import
    Reactie van bezoeker 'heK', geïmporteerd van het oude forum: Henk, ik heb een 96er K1100LT en op mijn tank zit een sticker. "super bleifrei, min 95 roz" dat is dus super, maar geen 98 op de meeste tankstations kun je minder niet krijgen. in Duitsland zie ik nog wel eens 91 maar dat kost nauwelijks minder. Harry

  2. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum: Harry, bedankt voor je reactie. begrijp ik het goed dat jij (in Nederland) "gewoon" 95 oktaan tankt?
    Henk, ik heb een 96er K1100LT en op mijn tank zit een sticker. "super bleifrei, min 95 roz" dat is dus super, maar geen 98 op de meeste tankstations kun je minder niet krijgen. in Duitsland zie ik nog wel eens 91 maar dat kost nauwelijks minder. Harry


  3. Forum import
    Reactie van bezoeker 'heK', geïmporteerd van het oude forum: Ja, al 20.000 km zonder problemen

  4. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Christophe', geïmporteerd van het oude forum: BMW schrijft voor de K1100 en de K100RS4v voor: RON 95. Wat in Nederland <Normaal> heet is RON 98 en wordt in Duitsland <Super Bleifrei> genoemd. Wat in Duitsland <Normaal> heet is RON 91 en zit in Nederland niet in de benzinepompen.

  5. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Henk ', geïmporteerd van het oude forum: mensen bedankt. ik weet genoeg

  6. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Alberto', geïmporteerd van het oude forum: Ik tank altijd Eurosuper:dat is RON 95 (is het beste voor deze moto) Normaal bestaat NIET meer in Belgie. Groetjes,AR