Voor het nieuwe forum, klik   hier
Forum import
Reactie van bezoeker 'Dick vd G', geïmporteerd van het oude forum: Eigenlijk meer een vraag aan de forumbeheerder dan een technische vraag (sorry). Ik mis ineens het topic "Hoe hard hoort een 90S te lopen?" waar al meer dan 100 keer op gereageerd was. Ik neem aan dat het verwijderd is vanwege enkele off-topic reacties die er inmiddels waren binnengekomen, maar ik vind het wel jammer dat daardoor alle technische reacties ook verloren zijn gegaan. Kan het item niet weer teruggeplaatst worden met alleen de 'aanstootgevende' reacties verwijderd? Groetjes, Dick

5 reacties

  1. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum: Laat dit het vervolg zijn. Math, hou ons op de hoogte. We weten nog dat het begon met te weinig power in je R90S. En alle andere perikelen, kleppen, Carbs enz.

  2. Forum import
    Reactie van bezoeker 'philip', geïmporteerd van het oude forum: beste dick, Mijn ex R100RS met 95000km bouwjaar '83 ging vlot naar 200 op de teller, best niet meer van vak veranderen bij 200 was de boodschap. Philip

  3. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Dick vd G', geïmporteerd van het oude forum: Hoi Philip, Dat herken ik wel. Ik reed laatst op een R100 uit 1981 met 150.000 km op de klok, met groot Speed7-windscherm 170 op de teller, en durfde toen ook niet goed meer van richting te veranderen of gas bij te geven. Dat ondanks nieuwe banden, gereviseerde Koni's achter, nieuwe balhoofd- en achtervorklagers en verse olie in de voorvork. Zonder windscherm en plat op de tank haalde ik 190 (op de teller), maar met een minder fors persoon dan ik (110kg en 1,95m) zou 200 denk ik gemakkelijk gehaald kunnen worden. De motor bleef zonder windscherm trouwens prima stabiel bij die snelheid, dus ik denk dat jouw ex-RS na een controle van balhoofd- en achtervorklagers, bandenspanning en schokbrekers ook een stuk stabieler had kunnen sturen, ook aan 200 per uur.

  4. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Math', geïmporteerd van het oude forum: Mannen, zoals beloofd hou ik jullie op de hoogte. Ik heb nu 650 km na revisie en de compressie is nu 9,3 Gaat dus de goede kant op. Ik ga de motor laten afstellen bij een Guzzi tuning bedrijf als hij goed is ingereden. mvrgr, Math Math