Voor het nieuwe forum, klik   hier
Forum import
Reactie van bezoeker 'eddie', geïmporteerd van het oude forum: boxer vrienden en dinnen. ben in het bezit van een r100r met 1 ton op de klokken zit te denken aan een renovatie van de volgende onderdelen: 1 stoterstang wordt rvs. 2 rubbers. 3 ditributieketting. 4 kopp.platen. preventief ! 5 kleppen !. ben ik nog iets vergeten ? of wat raden jullie nog meer aan !

7 reacties

  1. Forum import
    Reactie van bezoeker 'ron', geïmporteerd van het oude forum: mischien paar zuigerveren

  2. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Jan Wielsma', geïmporteerd van het oude forum: Klepsteel geleiders en zetels. (zou pas met 120.000 moeten) Waarschijnlijk zijn de geleiders een klein beetje ovaal. Koppelingsplaat kun je altijd later nog doen. Is geen moeilijke operatie. R100RT '79 275.000km

  3. Forum import
    Reactie van bezoeker 'dirk kruis', geïmporteerd van het oude forum: waarom? is er iets mis mee

  4. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Rene', geïmporteerd van het oude forum: Precies! gewoon blijven rijden pas wat aan gaan doen als het Ècht nodig is bij mij pas bij 160.000 km, en toen viel de "schade" nÛg mee (R100RT 1990)

  5. Forum import
    Reactie van bezoeker 'Wouter ', geïmporteerd van het oude forum: Uitgaande klep werd destijds door mijn bmw dealer aangeraden te vervangen bij 90.000 km. Laat eventueel beide kleppen en zittingen vervangen voor gebruik loodvrije benzine. Wouter, R80 uit "79 met 190.000 km

  6. Forum import
    Reactie van bezoeker 'eddie', geïmporteerd van het oude forum: Mhhhh...... zo te horen begin ik er dus te vroeg mee !. loopt anders puik m'n brik maar wil problemen voor zijn !. kzal het nog eens overdenken